حریق
بازدید 104
0

بازار سیستم‌های حفاظت‌حریق به ۱۵۵ بیلیون دلار می‌رسد.

بازار سیستم‌های حفاظت‌حریق به ۱۵۵ بیلیون دلار می‌رسد.

براساس مطالعات مرکز تحقیقاتی Grand View، انتظار می‌رود بازار سیستم‌های حفاظت‌حریق جهانی تا سال ۲۰۲۷ با نرخ رشد ۷/۵٪ به ۱۵۵.۰۳ بیلیون دلار دست یابد.

ارتقا تکنولوژی وایرلس و افزایش از دست رفتن جان و مال انسان‌ها در آتشسوزی‌ها و توجه بیشتر به قوانین ایمنی حریق سختگیرانه در ساختمان، از عوامل رشد این بازار هستند.

همچنین پیشرفت تکنولوژی مثل تکنولوژی اطفاحریق مبتنی بر مه و محصولاتی مثل دتکتورهای دود مادون‌قرمز/ لیزر اپتیکال، هشداردهنده‌هایی با صدای اعلام تخلیه توکار، سیستم‌های اطفاحریق هایپوکسی(کاهش اکسیژن) و سیستم‌های اعلام‌حریق وایرلس موجب بالا رفتن جذابیت این بازار شده است.

روند رو به رشد یکپارچه‌سازی سیستم‌های اعلام حریق با سیستم‌های اتوماسیون ساختمان نیز نوید یک رشد چشمگیر در این بازار را می دهد‌.
اخیرا قابلیت اتصال به سیستم‌های اتوماسیون ساختمان به شدت در سیستم‌های حفاظت‌حریق مسکونی، صنعتی و تجاری مورد توجه قرار گرفته است.

محققان بر این باورند که این یکپارچه‌سازی موجب توسعه و گسترش سیستم‌هایی که قابلیت جمع‌آوری و به اشتراک‌گذاری داده‌هایی که می‌تواند به آگاهسازی افراد نسبت به نکات ایمنی منجر شود، می‌گردد.

در کشورهای پیشرفته مثل اروپا این سیستم‌ها روند رو به رشدی در چندسال اخیر داشته‌اند و اما با وجودیکه در سال ۲۰۲۰ بازار عرضه و تقاضا بخاطر پاندمی ویروس کووید۱۹ کند شده است، به‌خاطر توجه کشورهای در حال توسعه به سیستم‌های حفاظت‌حریق و اعمال قوانین جدید و سختگیرانه‌تر در این زمینه، همچنان این روند تا چندسال آینده به صعود خود ادامه خواهد داد.

محصولات جدید بازار : www.kalasec.ir

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *