اکسس کنترل سوپریما
بازدید 158
1

اکسس کنترل هوشمند سوپریما به عنوان رهبر جهانی انتخاب شد

سوپریما به عنوان رهبر جهانی اکسس کنترل هوشمند انتخاب شد

در نظرسنجی ای که به تازگی با حضور بیش از ۵۰۰ کاربر از شرکت های فعال در صنعت حفاظت و امنیت اجرا شده، سوپریما با حداکثر آراء به عنوان رهبر جهانی در صنعت اکسس کنترل بیومتریک، تشخیص چهره و حضور و غیاب هوشمند انتخاب شد.

در این نظرسنجی که توسط مجله صنعتی A&S انجام شد، از توزیع کنندگان، مشاوران و کاربران نرم افزارهای مدیریت کنترل دسترسی تلفن همراه و قفل های بیسیم درخواست شد تا برندهای برتر در این بازار را معرفی کنند.

اکسس کنترل سوپریما

اکسس کنترل بیومتریک و حضور و غیاب هوشمند FACESTATION2 سوپریما

 

درنهایت شرکت Suprema در دسته نرم افزارهای کنترل دسترسی و راه حل های امنیت در تلفن های همراه به عنوان برند برتر انتخاب شد.

 

پاسخ دهندگان توانایی ادغام انواع الگوریتم های امنیتی مانند GDPR و امنیت سایبری را از فاکتورهای اصلی برای انتخاب یک نرم افزار مدیریت کنترل دسترسی تلفن همراه برشمردند.

 

همچنین، طی این نظرسنجی مشخص شد، محصول BioStar2 از این شرکت با پشتیبانی SDK و Web API همراه با گواهینامه های ISO برای محافظت و مدیریت داده ها نیازهای یکپارچه سازی و امنیت را به خوبی برآورده ساخته است.

از دیگر نکات مورد توجه شرکت کنندگان در هنگام انتخاب بهترین برند مواردی همچون سهولت دسترسی، امنیت در تلفن همراه، سهولت کاربری، عملکرد و سازگاری با انواع مدل های تلفن می باشد.

عملکرد فوق العاده Suprema Mobile Access با هر دو فناوری NFC و BLE امکان احراز هویت در کمتر از یک ثانیه را فراهم ساخته است. این امر در انتخاب اکسس کنترل سوپریما در رتبه اول جهانی نقش پررنگی داشته است.

شرکت سوپریما این اطمینان را به مشتریان و شرکای خود داده است که نه تنها در زمینه محصولات کنترل دسترسی بیومتریک، بلکه در سیستم عامل ها و خدمات نرم افزاری هم بالاترین کیفیت و امکانات را ارائه می نماید.

راه حل دسترسی موبایل سوپریما که در این نظرسنجی در رتبه اول قرار گرفته، خدمتی است که انقلابی در بهبود امنیت دسترسی به تلفن های همراه در سال ۲۰۲۱ ایجاد کرده است.

شرکت غدیر، نمایندگی رسمی سیستم های کنترل تردد معتبر و قدرتمند جهانی SUPREMA در ایران است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت ghadir.co مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *