دوربین مداربسته دام
بازدید 119
1

بازار داغ دوربین های پرسرعت تا سال 2025

بازار داغ دوربین های پرسرعت تا سال 2025

گزارش جدید Marketstandmarkets در مورد پیش بینی تاثیر کووید 19 برروی بازار داغ دوربین پرسرعت نشان می دهد که این بخش از بازار صنعت نظارت تصویری با ارزش 429 میلیون دلار در سال 2020 به ارزش 723 میلیون دلار تا سال 2025 (با نرخ رشد 11%) خواهد رسید.

محققین می گویند، افزایش استفاده از دوربین های مادون قرمز پرسرعت بخصوص برای اسکن افراد جهت تشخیص بیماری کرونا و دوربین های پرسرعت در صنایع ورزشی، سرگرمی و تولیدی مهمترین عوامل موثر در رشد این بازار هستند.

طبق این گزارش، در سال 2019 دوربین هایی با توان عملیاتی بالاتر از 2000 تا 5000 mpps (مگا پاکت در ثانیه) بیشتر مورد توجه بوده اند. این دوربین ها نیاز کاربر در مورد تصویر پرسرعت را با قیمتی مناسب برطرف کرده است و در پروژه هایی مثل نظارت تصویری جهت تست های ایمنی، تحقیقات موادی، تصویربرداری میکروسکوپی و یا محیط های اشتعال زا و … به کاررفته است.

براورد می شود، بخش لابراتوارهای تست، طراحی و تحقیق از سال 2020 تا 2025 بزرگترین بازار هدف دوربین های پرسرعت باشد. رشد این بخش به افزایش استفاده از دوربین های پرسرعت در تست مواد، تست احتراق، بیومتریک، تست لرزش، انتشار کرک، داینامیک مایع و تحلیل اسپری مربوط می باشد.

ترکیب هوش مصنوعی و دوربین های پرسرعت در صنعت نظارت تصویری، قدرت و سرعت تحلیل تصاویر، تعمیرونگهداری را افزایش و خطای سیستم را کاهش می دهد. دوربین های هوشمند، همچون سیستم های تصویری، با انواع تکنولوژی های نرم افزاری اینچنین گام بزرگی در پیشرفت صنعت نظارت تصویری برداشته اند و بخشی از رشد این بازار را از آن خود کرده اند.

از لحاظ مقایسه نقش مناطق جغرافیایی که تاثیر بیشتری در رشد این بازار دارند، آمریکای شمالی بخاطر وجود شرکت های بزرگی مثل ایرباس در صنعت هواپیمایی، نستله در صنعت غذایی و … بزرگترین بخش این بازار را در سال 2020 از آن خود کرد و انتظار می رود در سال های آتی نیز این روند ادامه یابد.

 

بازار نظارت تصویری: www.kalasec.ir

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. احمدی گفت:

    سلام مهندس
    وقت بخیر و خسته نباشید
    سپاس از مطب خوب تون