بازدید 135
0

بالاخره بعد از صدسال یک سیستم مانیتورینگ هوا ساخته شد

 

Air Quality Monitoring from IDE AirSave

 

بالاخره بعد از صدسال یک سیستم مانیتورینگ هوا ساخته شد

 

شرکت IDE Compressors از سال های پیش برروی ابداع سیستم مانیتورینگ هوا آنلاین دیجیتال برای فیلتر و بررسی کیفیت هوا، سرمایه گذاری کرده است.

IDE AirSave تنها سیستم کمپرسور تلفیقی دنیاست که دائما ذرات هوا شامل اکسیژن، مونوکسیدکربن، دی اکسیدکربن و همچنین رطوبت، درجه شبنم و دمای هوا را اندازه گیری می کند.

عوامل آتشنشانی، غواصان و صنعت های مشابه هنوز از تیوب های تست برای کنترل کیفیت هوا استفاده می کنند. روشی که 100 سال پیش در سال 1919 رایج شد و با پیشرفت تکنولوژی پیشرفته در قرن 21 هیچ سنخیتی ندارد. چراغ های رنگی روی آن  تسترها هریک تفسیری جدا از وضعیت هوا با تلورانس 10 تا 15 درصدی را نشان می دهد. همچنین با توجه به اینکه هر تست در یک لحظه گرفته می شود، نتیجه آن یک دقیقه بعد اعتباری ندارد. بیشتر برای مانیتور رطوبت و اشباع کارتریج مفید است که با توجه به کیفیت بالای سنجش دستگاه جدید IDE دیگر بررسی این عامل در بحث ایمنی چندان مهم نیست.

 

IDE AirSave

دستگاه الکترونیکی IDE یک کامپیوتر با هسته و میکروپروسسور است که دائما شرایط فیلتر (اشباع)، مواد مضر گازهای فیلتر شده، دمای محیط و دمای دیواره ی فیلتر را مانیتور می کند. همچنین سیستم کمپرسور را برای گازها و هوای تنفسی کنترل می کند. این دستگاه به باکیفیت ترین و دقیق ترین سنسورهای موجود در دنیا مجهز است که می تواند مدام مونوکسید کربن، دی اکسیدکربن، اکسیژن، رطوبت، دما و نفت پسماند را به صورت زنده لحظه به لحظه مانیتور می کند. با هر کمپرسوری تجمیع می شود و برای حفظ ایمنی و جان همه آتشنشان ها، غواصان و یا هر فردی که در حین کار از دستگاه های تنفسی استفاده می کند کارا و مفید است.

منیع: www.ide.de

 

 

 

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *