بازدید 127
0

با روش جدید تشخیص نشت دود Exova هزینه ها را کاهش دهید

 

شرکت آزمایشگاهی آتش نشانی Exova در حال ارائه یک آزمایش نشت دود جدید سه منظوره برای آزمایش کنترل دود و صوت و مقاومت در برابر آتش ساختمان است که می تواند در زمان و پول مشتریان صرفه جویی کند.
تجهیزات آزمایش کنترل دود در آخر سال8 201 به آزمایش صوت و مقاومت در برابر آتش شرکت افزوده می شود و خدمات آن را بیشتر گسترش می دهد.
Exova، که اکنون قسمتی از Element Materials Technology (Element) است می گوید تمام این سه آزمایش می توانند به طور جدا یا به عنوان یک بسته کلی از طرف مشتری رزرو شوند. این سه آزمایش را می توان بر روی یک نمونه مشابه در دو روز انجام داد یا می توان چندین نمونه را در طول یک روز آزمایش کرد.

استانداردهای آزمایش

یک سایت با استانداردهای زیر مورد آزمون قرار می گیرد:
• آزمایش دود: EN 1634 Part 3
• آزمایش صوت: BS EN 10140-2
• آزمایش آتش سوزی: BS 476 Part 22
• آزمایش آتش سوزی: BS EN 1634 Part 1
EN 1634 Part 3 یک آزمایش کنترل دود برای در و کرکره، پنجره های بازشدنی و عناصر فلزی ساختمانی است. این آزمایش نشت هوای سرد از یک طرف در به طرف دیگر را مشخص می کند به طوری که در صورت وقوع یک آتش سوزی گذر دود را کنترل کند.
BS EN 10140-2 عایق صدا را می سنجد؛
BS 476 Part 22 مقاومت در برابر آتش عناصر ساختمانی که حامل نیستند را تعیین می کند؛ و
BS EN 1634 Part 1 مقاومت در برابر آتش را برای درها، کرکره ها و پنجره های بازشدنی را آزمایش می کند.

چگونه کار می کند؟
Lee Grant-Riach، افسر فنی ارشد در Element توضیح داد: «تیم آزمایشگاهی صوتی تجهیزاتی را با یک پارتیشن سه متر در سه متر برای پشتیبانی از نمونه ساخته است.»
او ادامه داد: «کنترل های تجهیزات آب و هوایی فن ها را برق رسانی می کنند در حالی که مبدل های فشار و ابزارهای سنجش جریان به ثبت نرخ های فشار و نشت کمک می کنند. از نشت بر طول محیط برای تعیین نتایج استفاده می شود.»
فشار های مثبت و منفی در 10 پاسکال (Pa)، 20 پاسکال و 50 پاسکال در نظر گرفته می شوند. برای قبولی در این تست، نشت نمی تواند از 3 متر مکعب بر ساعت بر متر در 25 پاسکال بیش تر شود.

صرفه جویی های بازدهی
راب ویچ، EVP محصولات و آتش Element توضیح داد: «ما بسته آزمایش صوتی و کنترل دود و مقاومت در برابر آتش جامع خود را با یک قرارداد، یا یک پروژه و یک نمونه ارائه می کنیم.»
او ادامه داد: «خریداران سر جمع از هزینه های کاهش یافته، اجازه بازده کلی و به علاوه دسترسی راحت به تیم متخصص ما بهره می برند.»
Exova Group Ltd در ژوئن 2017 به تملک شرکت صلاحیت محصول و آزمایش جهانی Element Materials Technology Group درآمد. سازمان ادغام شده شامل بیش از 6200 کارمند در 200 آزمایشگاه در 30 کشور در سراسر پنج قاره است.»
Element در ارائه دامنه جامعی از آزمایش مواد، آزمایش صلاحیت محصول، مشاوره و خدمات مجوز برای چندین بخش بین المللی از جمله محصولات ساختمانی و آتش نشانی تخصص داردو این Element را به یک ارائه کننده جهانی کلیدی و مهم در خدمات آزمایش تبدیل می کند.

منبع:ifsecglobal.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *