بازدید 87
0

برگزاری اولین همایش استانی علمی، تخصصی و آموزشی آتش نشانی و ایمنی شهری به همت سازمان آتش نشانی اراک

 

اولین همایش استانی علمی، تخصصی و آموزشی آتش نشانی و ایمنی شهری به همت سازمان آتش نشانی اراک در فرهنگسرای شهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان، در ابتدای این همایش که صبح روز پنجشنبه مورخ 5/7/1397 با حضور تنی چند از اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک، مهندسین کمیته های 4 گانه نظام مهندسی، کارشناسان شهرسازی شهرداری استان در فرهنگسرای شهر برگزار شد آتش پاد دوم مسعود آقازیارتی رئیس سازمان آتش نشانی اراک ضمن خیر مقدم به مدعوین گفت: آموزش و پیشگیری در آتش نشانی مقدم بر عملیات است و با اجرای دقیق مقررات ایمنی در حین ساخت، می توان از بروز حوادث و آتش سوزی های احتمالی جلوگیری کرد و با همکاری و اهتمام ویژه مهندسان گرانقدر به مقوله ایمنی در ساخت و سازها، داشتن شهری ایمن دست یافتنی است.
در ادامه این همایش، مهندس نادری نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک طی سخنانی اظهار داشت: در مدیریت شهری از مباحثی که به شدت نیاز به توجه دارد ایمنی ساختمان ها می باشد که نقش شهرداری و نظام مهندسی و هماهنگی بین این دو مجموعه در اجرای دقیق قوانین می تواند کمک شایانی به ارتقای ایمنی شهر نماید.
مهندس نادری در ادامه افزود: تاب آوری، ایمنی ساختمان ها و زیرساخت های شهری در مجموعه مدیریت کلان شهر باید مد نظر قرار گرفته و در کنار اینها نباید آموزش های شهروندی برای رسیدن به یک شهر ایمن غافل شد.
این گزارش حاکی است؛ در ادامه برگزاری این همایش که با استقبال بسیار خوب مهندسین و کارشناسان روبرو شد، مهندس بزرگ زاد از اساتید برجسته کشوری در زمینه ایمنی و مدیرعامل سابق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به مدت 3 ساعت مباحث مربوطه را برای شرکت کنندگان تشریح کردند.
گفتنی است این همایش با شناساندن نقش شهرداری ها و سازمان های نظام مهندسی ساختمان در راستای تحقق ارتقای ایمنی شهر برای اولین بار در شهر اراک برگزار شد.

ارسال گزارذش از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهری استان مرکزی

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *