دتکتور حرکتی دوربین دار
بازدید 129
0

دتکتور حرکتی دوربین دار که می توانید میدان دید آن را به 8 قسمت مجزا تقسیم کنید

دتکتور حرکتی دوربین دار که می توانید میدان دید آن را به 8 قسمت مجزا تقسیم کنید

اپتکس دتکتور لیزری جدیدش با نام Redscsan Pro با بلندترین برد برای سایت های خاص عرضه کرد. این سنسور میدان دید مستطیل شکل 50*100 متری 190 درجه ای را بدون هیچگونه گپی پوشش می دهد. با الگوی میدان دید مستطیلی برخلاف الگوی نیم دایره، همپوشانی تو در تو (شبیه پره های پنکه) پیش نمی آید و پوششی یک دست و کامل لب به لب دیوارها، فنس و یا هر محدوده مورد نظری ایجاد می شود. به این ترتیب اشعه های آن از فنس عبور نمی کند و آلارم خطا نخواهد داشت.

این دتکتور را می توانید به صورت افقی یا عمودی با پایه یا بدون آن روی دیوار نصب کنید و برای میدان دید خود ارتفاع مشخص کنید.

همچنین این دتکتور از الگوریتم هوشمند چندین زونه بهره می برد. این بدان معناست که میدان دید هر دتکتور را می توان به 8 زون مجزا تقسیم کرد و برای هر زون می توان حساسیت، سایز هدف و خروجی مجزا تعریف کرد. مثلا یک زون برای تشخیص انسان، یکی برای تشخیص ماشین ها و یکی برای آلارم اخطار ورود و یکی با حساسیت بالا برای اعلام سریع هرگونه ورود. این ویژگی نه تنها در کاهش تعداد دتکتورها و همچنین هزینه ها کمک می کند بلکه باعث می شود شرایط تشخیص سنسور براساس میزان ریسک هر محل یا حتی هر زون متفاوت باشد و به دنبال آن بهره وری افزایش و آلارم های خطا کاهش یابد.

ماژول دوربین پانورامیک 2 مگاپیکسلی توکار این سنسور امکان تحلیل تصاویر بعد از آلارم را می دهد. وقتی آلارمی به صدا در می آید، یک فایل ویدیویی ذخیره می شود.

دتکور جدید اپتکس که از ماه آوریل 2021 در دو مدل روانه بازار شد، با توجه به قابلیت تغییر تنظیمات و مقاوم بودنش در برابر شرایط آب و هوایی سخت، برای اماکن مسکونی بزرگ و حتی سایت های بزرگ با شرایط بحرانی مناسب و کاربردی است.

 

 

 

موتور جستجوی صنعت : www.kalasec.ir

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *