بازدید 117
0

در ابتدای ۲۰۲۰ هانیول از دستکش ایمنی جدیدش رونمایی کرد

هانیول یک لاین جدید از دستکش های کار صنعتی به نام CoreShieldTM   را با سیستم علامت گذاری کد رنگی مطابق با استاندارد EN/ANSI جدید عرضه کرد. این لاین شامل ۲۲ مدل دستکش می شود که با توجه به رنگبندی، کاربر به راحتی می تواند دستکش مورد نیاز خود را براساس نوع و محیط کارش انتخاب کند. همچنین آنها ضدبریدگی (از سطح حفاظتی A1 تا A9) بوده و با نخ بسیار مقاوم و سبک بافته شده است.

طبق تحقیقات و آمار US Bureau ، دست عضوی از بدن است که بیشتر از بقیه آسیب می بیند. از طرفی رایج ترین آسیب در محل کار بریدگی است و اکثر صدمات دست ناشی از عدم انتخاب صحیح دستکش کار است. هانیول با این رنگبندی انتخاب دستکش برای کاربر را میسر کرده است.

CoreShield بسیار راحت و مقاوم هستند. روکش فوق العاده قدرتمند آن در قسمت انگشت شصت تقویت شده و علاوه بر محافظت کامل از دست و مچ عمر بالایی دارد. انعطاف پذیری آن بخاطر استفاده از سبک ترین الیاف موجود در صنعت است. همچنین به جای فیبر شیشه ای که در مقاوم ترین دستکش های ضدبریدگی به کار می رود،‌ ‌این کمپانی از نخ های نرم تر و لطیف تر که باعث کاهش آلرژی پوستی نیز می شوند،‌ استفاده کرده است. منبع: www.honeywellanalytics.com

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *