بازدید 128
0

سری کابل Nexans TITANEX® با مقاومتی تا حدود دمای 90 درجه سانتی گراد

 

Nexans خانواده TITANEX® از کابل های لاستیکی انعطاف پذیر با ولتاژ کم خود را برای مقاومت تا دمای 90 درجه سانتی گراد در هسته (برای نصب محافظت شده و ثابت) توسعه داده است. این توسعه ها برای اجازه دادن برای نصب آسان تر به خاطر رویت افزایش یافته نشانه گذاری سطح مقطع است که حدود 4 برابر نسبت به استانداردهای صنعت بیشتر دوام می آورد.
از کابل های پلاستیکی به طور وسیعی در مجموعه ای از کاربردهای متفاوت از جمله ابزار ماشینی، ژنراتورها، تولید، اماکن ساختمانی، جرثقیل ها و همچنین در صنعت رویدادها استفاده می شود. این کابل ها باید خود را با محیط های مختلف – از درون خانه تا فضای باز، ساکن یا متحرک، کاربردهای موقتی تا دائم – سازگار سازند. در نتیجه، اعتبار و قابلیت اطمینان همیشگی هستند. Nexans برای کمک به بهبود اعتبار و قابلیت اطمینان خانواده TITANEX® کابل های لاستیکی انعطاف پذیر با ولتاژ کم (LV) خود را برای تبدیل شدن به اولین کابل H07RN-F که تا حدود دمای 90 درجه سانتی گراد در هسته کار می کند (برای نصب محافظت شده و ثابت) ارتقا داده است.
این شرکت پایداری، انعطاف پذیری، دوام و عملکرد دمایی طراحی این کابل را بهبود بخشیده است به طوری که آن را با یک مقاومت در برابر لرزش و خراش به نیرومند ترین کابل های بازار تبدیل می کند.
آزمایش های داخلی نشان داده اند که این کابل ها برای مقاومت تا حدود پنج برابر 30000 چرخه مداوم مورد نیاز توسط استاندارد H07RN-F طراحی شده اند. سری کابل با مطابقت با استاندارد H07RN-F، برای کاربردهایی تا حدود 1 کیلو وات درون نصب های محافظت شده و ثابت برای کابل های لاستیکی مناسب است. این یعنی این که نصابان و اپراتورها اکنون می توانند چندین نوع کابل را تنها با یک کابل عوض کنند. این مربوط به هر دو دماهای بالاتر و پایین تر می شود.

منبع: www.nexans-titanex.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *