پارکينگ هوشمند
بازدید 155
0

سنسور پارکینگ هوشمند Nedap با تکنولوژی NB-IOT به کمک شهرهوشمند می آید

Nedap ورژن جدید از سنسور پارکينگ هوشمند SENSIT را عرضه کرد. SENSIT يک سیستم ردیابی خوردو مبتنی بر سنسور است که به راننده کمک می کند تا سریعا اولین جای خالی را برای پارک پیدا کند. با این سنسور جدید، Nedap به شهرهای هوشمند و مناطق شهری دیگر در جمع آوری داده زنده برای پارکينگ هوشمند کمک می کند.

سنسور پارکینگ هوشمند

تکنولوژی اینترنت اشیا باند باریک (NB-IOT) تجهیزات را با نتورک 5G با اینترنت متصل می کند. این تکنولوژی نوآورانه برزندگی روزانه مردم تاثیر بزرگی دارد و انتظار می رود بیش از 25 بیلیون تجهیزات از چراغ های روشنایی گرفته تا کیفیت هوا و یا سنسورهای پارکینگ را به هم متصل کند.

Nedap با بیش از 15 سال سابقه در پروژه های پارکينگ هوشمند در سراسر جهان، با به کارگیری شبکه SENSIT اطلاعات زیادی کسب کرده است. SENSIT از سنسورهای خیابانی تشکیل شده است که در لحظه وضعیت هر پارکینگ و مدت زمان خالی یا پر بودن آن را تشخیص و اعلام می کند.

با اضافه کردن تکنولوژی NB-IoT، این پلتفرم پارکینگ هوشمند اطلاعات را به صورت لحظه ای و زنده با نتورک NB-IoT جمع آوری می نماید.

سنسور پارکينگ هوشمند

Nedap ثابت کرده است که تکنولوژی اینترنت اشیا باند باریک فواید بیشماری برای پارکينگ هوشمند دارد. این تکنولوژی با توجه به مقرون به صرفه بودن، مصرف برق کم و عملکرد خوب، برای شهرهایی که قصد استفاده از سنسورهای بسیار زیادی را در این نتورک دارند، جالب و کاربردی است.

این سنسورهای جدید در پروژه های متعدد پارکينگ هوشمند در آلمان، هلند و ایتالیا به کارگرفته شده و قرار است در جمهوری چک، لهستان و کروات به زودی مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: asmag

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *