دیگه از یک سیستم امنیتی چه انتظاری دارید؟
بازدید 81
0

سیستم امنیتی جدید : از خوشامد گویی به مهمان تا جلوگیری از ورود سارق!

دیگه از یک سیستم امنیتی چه انتظاری دارید؟

از خوشامد گویی به مهمان تا جلوگیری از ورود سارق!

در دنیای امروز استفاده از سیستم اکسس کنترل، دوربین مداربسته و یا اعلام سرقت به تنهایی نمی تواند از اموال ما محافظت کند، بلکه استفاده از حداقل دو یا چند سیستم امنیتی الزامیست. اما هزینه ها و تبعات حفظ و نگهداری از چند سیستم باعث می شود افراد به سراغ یکی ازین سیستم ها بروند. اینجاست که نیاز به سیستم های تلفیقی احساس می شود.

در همین راستا شرکت iDter، اخیرا سیستم امنیتی یا بهتر بگوییم سیستم اعلام سرقت ترکیبی Nio را عرضه کرد. این سیستم نه تنها قابلیت های یک سیستم حفاظت پیرامونی شامل روشنایی، دوربین مداربسته، آژیر هشداردهنده و مانیتورینگ زنده را دارد بلکه از هوش مصنوعی برای تشخیص رفتار، کاهش آلارم های خطا و تشخیص صحیح عامل خطر بهره می برد.

به گفته مدیر بازاریابی این شرکت، این تنها یک دوربین مداربسته یا سیستم اعلام سرقت نیست، بلکه هوشمند است و با تکنولوژی یادگیری عمیق هوش مصنوعی، ورود غیرمجاز را تشخیص می دهد. همچنین به منابع بازدارنده ای مجهز است که جلوی ورود فرد متجاوز را می گیرد.

رفتار و عملکرد اینسیستم امنیتی قابل برنامه ریزی است، شما می توانید آن را به یک استقبال کننده از مهمانتان تبدیل کنید که به محض ورودش چراغ روشنایی را برای امنیت و ایمنی و روشن شدن مسیر وی، فعال می کند. و یا برای دفع متجاوز به چراغ چشمک زن قرمز آبی همراه با صدای آژیر بلند تبدیل شود.

علاوه بر اینکه، دوربین امنیتی شبانه روزی در حال ضبط تصاویر با رزولوشن بالا است، امکان نظارت زنده و ایجاد آلارم مستقیم از طرف کاربر برای دفع متجاوز نیز وجود دارد.

همچنین امکان پخش پیام های اتوماتیک از پیش ضبط شده به متجاوز را دارد، مثلا آن را طوری تنظیم می کنید که اگر فردی با تیشرت قرمز به بخش خاصی نزدیک شد، پیام مشخصی برای دور کردن و هشدار به وی پخش شود. حتی برای اینکه فرد متجاوز متوجه نشود که این یک پیام ضبط شده است، اگر دوبار اقدام به ورود کند هرباز پیامی متفاوت با صدایی متفاوت پخش می شود.

منبع: idter

 

در سایت ایران آلارم و پیج اینستاگرام ایران آلارم آخرین اخبار، تکنولوژیها و محصولات جدید صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *