بازدید 88
0

پیش بینی بازار اسپرینکلر اطفا حریق تا سال 2020

 

اسپرینکلرهای اطفا حریق در کاربردهای مختلفی به منظور امنیت و احتیاط مورد استفاده قرار می گیرند. محافظت از جان و اموال و جلوگیری از زیان و خسارت یکی از دلایل عمده افزایش تقاضا برای این نوع اسپرینکلرها است. سیستم های اسپرینکلر آتش نشانی برای محیط زیست پر منفعت هستند، زیرا به همراه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از ساختمان های دچار حریق، استفاده از آب توسط نیروهای آتش نشانی برای کنترل کردن آتش را نیز کاهش می دهند. آنها به علاوه بر این که در اماکن صنعتی و تجاری مانند دولت، مراقبت بهداشتی، دانشگاهی و مسکونی در حال استفاده هستند، در بخش های مختلفی مانند تولید، نفت و گاز، انرژی و برق، معدن و حمل و نقل که به صورت فزاینده ای اسپرینکلرهای اطفا حریق را برای محافظت از سیستم های مهم و حساس به کار می گیرند، کاربرد دارند. بازار اسپرینکلر آتش نشانی به خاطر نوآوری های متداوم در کاربردهای مربوط به اتوماسیون هوشمند خانه ها فرصت بزرگی برای رشد در سال های پیش رو دارد.
دلیل عمده رشد بازار اسپرینکلر اطفا حریق، سرمایه گذاری فزاینده کارخانه ها برای حفاظت از زیرساخت ها و کاهش مرگ و میر و از دست رفتن اموال در کاربرد های مختلف است. علاوه بر آن، دولت ها در حال تنظیم هنجارهای سختگیرانه ای برای نصب اسپرینکلرهای اطفا حریق در ساختمان ها هستند که محرک تقاضا برای خدمات اسپرینکلر اطفا حریق در کاربردهای تجاری است. همین طور انتظار می رود شاهد یک رشد سریع در سطح نفوذ پذیری اسپرینکلرهای اطفا حریق در صنعت باشیم زیرا خطر بالای آتش سوزی در بخش های مختلف مانند تولید، نفت و گاز، استخراج معدن و انرژی و برق وجود دارد. مواد اشتعال پذیر و سوختنی مانند نفت خام، روغن خام، گازهای اشتعال پذیر (مانند بوتان)، زغال سنگ و بسیاری دیگر از این موارد در این بخش ها مورد استفاده قرار گرفته اند. چون این مواد نسبت به آتش حساس هستند، سیستم های اسپرینکلر اطفا حریق برای جلوگیری از آتش سوزی در این بخش ها در حال نصب شدن هستند.

 

 

با وجود مزایای بی شمار ارائه شده توسط اسپرینکلرهای اطفا حریق، هزینه بالای اضافه کردن اسپرینکلرها به ساختمان های موجود و نبود یکپارچگی در رابط سیستم، عوامل مهمی هستند که باعث جلوگیری از رشد بازار اسپرینکلر اطفا حریق شده اند. هزینه های افزایش یافته جلوگیری از آتش سوزی چندین شرکت برای جلوگیری از مرگ و از دست دادن اموال توسط آتش سوزی، هنجارهای مختلف وضع شده توسط دولت، روند افزایشی اتوماسیون در مجتمع های تجاری و خانه ها در کشورهای در حال توسعه و هزینه های کاهش یافته بیمه برخی از عواملی هستند که محرک بازار اسپرینکلرهای اطفا حریق هستند.
انتظار می رود بازار جهانی اسپرینکلرهای اطفا حریق از 6.47 میلیارد در سال 2014 به 11.04 میلیارد در سال 2020 با CAGR 9.36% بین 2015 و 2020 برسد. این گزارش درباره بازار جهانی، زنجیره ارزش اسپرینکلر جهانی را تحلیل می کند تا یک بینش واضح نسبت به بخش ها و ذینفعان در صنعت فراهم کند. بازار مذکور بر مبنای نوع، قطعات سازنده، کاربرد و منطقه جغرافیایی (آمریکا شمالی، اروپا، APAC و RoW) بخش بندی شده است.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *