بازدید 115
0

ایمنی کارگران خود را با دستگاه مانیتور گاز متصل Honeywell تامین کنید

 

هانیول دستگاه مانیتور گاز متصل با نام BW Solo را روانه بازار کرد. این مانیتور با تکنولوژی بلوتوث هوشمند یا بلوتوث کم مصرف BLE (Bluetooth Low Energy) متصل می شود و و بلادرنگ شرایط محیطی محل کار را مخابره می کند تا به مس ئولین امنتی کمپانی کمک کند در سریعترین زمان ممکن به حوادث پاسخ دهند.
بعضی تهدیدها مثل نشت گاز به طور ناگهانی و غیرمنتظره اتفاق می افتد و مطالعات نشان می دهد که کارگران در این شرایط در مقابل خطر آمادگی لازم را ندارند و تقریبا نیمی از آنها توانایی گزارش خطرات محیط کار را ندارند.
دستگاه BW Solo با نظارت بر گاز محیط در هر لحظه و انتقال اطلاعات به صورت بلادرنگ، امکان گزارش دهی از حوادث را توسط کارگران و سوپروایزرها حتی اگر هزاران مایل دور باشند برقرار می کند. در شرایط نشت گاز و یا حوادث ایمنی دیگر،إ این اتصال بلادرنگ می تواند به مدیران ایمنی در پاسخ دهی سریع برای کاهش صدمات و یا حتی جلوگیری از فاجعه را می دهد.
مدیر جهانی محصولات کمپانی هانیول، ویتنی هورنبی می گوید: “سیستم ما با یک سیستم مقرون بصرفه بی سیم و مانیتورینگ لحظه ای به کارگران اطمینان می دهد که یک نفر همیشه مراقب آنهاست. این شناساگر گاز جدید پا را از استانداردهای اولیه شناساگرهای رایج بازار فراتر گذاشته و با هشدار سریع و به موقع و گزارش دیجیتالی در حین اجرا، و حذف کاغذبازی های خسته کننده مربوط به گزارش های انطباقی، ثانیه ها را مغتنم شمرده و امنیت کارگران و محیط را بالا می برد”.

 

 

مشخصات کلیدی:
• 14 سنسور برای شناسایی گازهای استاندارد و سمی
• اتصال ابر بلوتوث، مدیریت با نرم افزار، ذخیره اتوماتیک دیتا، اعلان از راه دور و مخابره دوطرفه
• سیستم مدیریت پیشرفته IntelliDoX با نرم افزار مبتنی بر ویندوز با قابلیت های داشبورد، ارسال ایمیل، مدیریت چند منظوره، ضبط، هشدار رویداد، کایبراسیون و…
هانیول بهترین تجهیزات شناساگر گاز پیشرفته و فشرده صنعت را تحت برند Honeywell، Honeywell BW و Honeywell RAE Ystem تولید می کند و با ارائه خدمات پشتیبانی و آموزشی، از مردم، دارایی ها و محیط در برابر گازهای سمی|، قابل اشتعال در سراسر جهان حفاظت می کند. راهکار تشخیص نشت گاز متصل بیسیم هانیول، در بسیاری از صنایع همچون نفت و گاز، تولید نیمه رسانا ها، تصفیه آب، منجمدسازی و نگهداری موارد غذایی و ساختمان های تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید.
www.honeywellanalytics.com/en/products/BW-Solo

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *