بازار جهانی بیومتریک به 82.9 میلیارد دلار می رسد
بازدید 137
0

بازار جهانی تجهیزات بیومتریک تا سال 2027 به 82.9 میلیارد دلار می رسد!

بازار جهانی تجهیزات بیومتریک رو به رشد خواهد بود یا ساکن ؟

طبق آخرین گزارش Marketsandmarkets بازار جهانی تجهیزات بیومتریک که تا سال 2022 به ارزش 42.9 میلیارد دلار رسیده است، تا سال 2027 با نرخ رشد 14.1% مرز 82.9 میلیارد دلار را رد خواهد کرد.

به دلایل مختلفی، همچون راهکارهای حفاظتی و نظارت تصویری، شاهد پیشرفت تکنولوژی بیومتریک و افزایش درخواست هویت شناسی و تایید اعتبار در زمینه های متنوع هستیم. البته رشد درخواست سیستم بیومتریک در صنعت بیمه و خدمات بانکداری و مالی، الکترونیک و صنعت حمل و نقل جزو عومل اصلی رشد این تکنولوژی در آینده نزدیک است.

در سال 2020 بخاطر شروع پاندمی ویروس کووید19 و بخاطر قرنطینه های ماه های مارچ و آپریل، لغو شدن سفرها و تعطیل شدن اداره جات و سازمان ها، آنسال بازار رشد کندی داشت. اما تا اواسط سال 2022 توانست این افت را جبران کند و به رقم مربوط به پیش بینی سال های قبل برسد.

تحلیل بازار تجهیزات

بازار جهانی تجهیزات بیومتریک سال 2022 تا 2027

تجهیزات بیومتریک تایید اعتبار، بیشترین سهم را در رشد این بازار دارد

در این بین، تکنولوژی تشخیص هویت با اثرانگشت بیشترین مصرف را دارد. و به نظر می رسد صنایع مربوط به امنیت مهاجرت و مسافرت، پاسپورت و ویزا و گواهینامه رانندگی عامل بخش بزرگی ازین رشد باشد.

بیومتریک در تجهیزات الکترونیکی

بیومتریک در بخش تجهیزات الکترونیکی هم عامل قدرتمندی محسوب می شود.

بخش بزرگی از رشد این بازار مرهون گوشی های هوشمند در صنعت تجهیزات مصرفی الکترونیکی است.

کمپانی های مربوط در سطح گسترده ای در حال ارتقای قابلیت های امنیتی بیومتریک مقرون بصرفه و پیشرفته هستند. در این زمینه شاهد رشد سریع طراحی چیپ ها و الگوریتم های تشخیص صدا و چهره بودیم. همچنین کاهش هزینه تکنولوژی بیومتریک در تجهیزات الکترونیکی نیز نقش مهمی در رشد این بازار داشته است.

پیش بینی رشد بازار در منطقه جغرافیایی آسیا اقیانوسیه

براساس این گزارش، بازار منطقه آسیا اقیانوسیه بالاترین ضریب رشد را در این دوره از آن خود خواهد کرد. بازار سیستم بیومتریک آسیا-اقیاموسیه به چین، ژاپن، هند، استرالیا، کرده جنوبی و بقیه منطقه آسیا اقیانوسیه مربوط می شود. در همین راستا، وجود کارخانجات سیستم های بیومتریک مثل  Assa Abloy، فوجیتسو، NEC و … در رشد اقتصادی کشورهای چین، ژاپن، هند و کره جنوبی نیز تاثیر گذار خواهد بود.

بازار جهانی بیومتریک

نرخ رشد کشورهایی که بیشترین سهم بازار را از آن خود می کنند

لازم به ذکرست، بازیگران اصلی بازار سیستم بیومتریک برندهای Thales Group ، Idemia ، Assa Abloy ، NEC ، Fujitsu ، Precise Biometrics Secunet Security Networks ، Stanley Black & Decker ، Aware Inc ، و  Cognitec خواهند بود.

منبع: marketsandmarkets

 

در سایت ایران آلارم و پیج اینستاگرام ایران آلارم آخرین اخبار، تکنولوژیها و محصولات جدید صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *