استقرار یک مشاور مالیاتی در اتحادیه
بازدید 87
0

تحلیل صنعت و پیش بینی جهانی بازار پمپ آتش نشانی از 2016 تا 2026

 

انتظار می رود صنعتی سازی سریع در آینده نزدیک، تاثیر مثبتی بر تقاضا برای پمپ آتش نشانی داشته باشد. یک پمپ آتش نشانی بخش از تامین آب سیستم اسپرینکلرهای آتش نشانی است که با نیروی برق، دیزل یا بخار کار می کند. پمپ آتش نشانی به منبع آب ساکن (مخزن، دریاچه و آب انبار) یا لوله کشی تامین آب زیرزمینی متصل است. عموما، به لوله کشی تامین آب زیرزمینی یا هر منبع آب ساکنی مانند مخزن، دریاچه و آب انبار متصل است. ماشین پمپ آتش نشانی جریان آبی با فشار بالا برای سیستم های اسپرینکلر آتش نشانی فراهم می کند. پمپ آتش نشانی وقتی شروع به کار می کند که فشار اسپرینکلرها تا نقطه (آستانه) مشخصی پایین بیاید. تعداد پمپ های آتش نشانی باید بسته به فضای مورد نظر و استانداردهای آتش نشانی مشخص نصب شود. بیشتر پمپ های آتش نشانی توسط موسسات و آزمایشگاه های مجاز لیست شده، آزمایش شده و مجوز دریافت کرده اند. طبق گزارش های تحقیقاتی متعدد، انتظار می رود بازار پمپ های آتش نشانی با نرخ چشمگیری در دوره پیش بینی افزایش داشته باشد.

عوامل تاثیرگذار بر بازار پمپ آتش نشانی جهانی
رویدادهای فزاینده آتش در ساختمان های تولیدی و مناطق اقامتی تقاضا برای پمپ های آتش نشانی در سال های اخیر را افزایش داده است. انتظار می رود صنعتی سازی فزاینده در سراسر جهان در دوره پیش بینی محرک تقاضا برای پمپ های آتش نشانی باشد. انتظار می رود بخش تولیدی تقاضا برای پمپ های آتش نشانی را افزایش دهد که متعاقبا انتظار می رود محرک بازار پمپ های آتش نشانی جهانی در دوره پیش بینی باشد. انتظار می رود صنعت نفت و گاز شاهد رشدی چشمگیر در آینده نزدیک باشد که عامل تاثیرگذار دیگری بر بازار پمپ های آتش نشانی خواهد بود.

بازار پمپ آتش نشانی جهانی در چشم انداز منطقه ای
بازار پمپ آتش نشانی جهانی بر مبنای جغرافیایی به صورت امریکای شمالی، امریکای لاتین، اروپای غربی، اروپای شرقی، آسیا – اقیانوسیه، ژاپن و خاور میانه و آفریقا بخش بندی می شود. انتظار می رود امریکای شمالی بر بازار پمپ آتش نشانی جهانی در دوره پیش بینی تسلط داشته باشد. به علاوه پیش بینی می شود اروپا نیز نقش بزرگی در بازار پمپ آتش نشانی جهانی در دوره 2016 تا 2026 داشته باشد.
اما انتظار می رود اروپا به خاطر رشد سریع آسیا – اقیانوسیه در دوره پیش بینی بخشی از سهم خود را از دست بدهد. پیش بینی می شود امریکای شمالی به خاطر رشد کند در صنایع کاربردی، شاهد رشد پایداری باشد. بازتاب شده است که درآمد ایجاد شده از فروش پمپ های آتش نشانی در خاورمیانه و آفریقا نیز با CAGR بالایی در دوره پیش بینی افزایش داشته باشد.

مهره های بازار پمپ آتش نشانی جهانی
مهره های عمده شناسایی شده در زنجیره ارزش بازار پمپ آتش نشانی جهانی شامل Pentair Ltd.، Cet Fire Pumps MFG inc.، Xylem Inc.، Grundfos Pumps Corporation، Armstrong Fluid Technology، Talco Fire Systems، Waterous، NAFFCO، Canariis Corporation، Eaton و بسیاری از موارد دیگر می شود. شرکت ها بر تحقیق و توسعه و ایجاد محصولات جدید برای حفظ مزیت رقابتی در بازار پمپ آتش نشانی جهانی در دوره پیش بینی تاکید دارند. شرکت ها در سراسر دنیا برای تطبیق با تقاضای فزاینده پمپ آتش نشانی، به دنبال مجوز برای توسعه پورتفولیوی محصول و افزایش استراتژی های فروش هستند.

منبع: www.persistencemarketresearch.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *