بازدید 61
0

تکنولوژی شناسایی پلاک به سطح جدیدی رسیده است

 

تکنولوژی شناسایی پلاک (LPR) یا شناسایی پلاک خودکار (ALPR) تبدیل به یک راه حل اقتصادی برای کنترل دسترسی و فعالیت های نیروی پلیس شده است. عناصر کلیدی که وارد راه حل ها می شوند، یک دوربین IP خوب و یک نرم افزار تحلیل است که تصاویر را به داده کامپیوتری تبدیل می کند. این مهم است که دوربین توانایی تصویربرداری تصاویر با کیفیت عالی را داشته باشد، زیرا نرم افزار تحلیل بسیار به آن وابسته است. در ادامه چند راهکار پلتکخوان را بررسی می کنیم.

 

تکنولوژی شناسایی پلاک Control Center HD Avigilon

 

این تکنولوژی پلاکخوان تک و چند ورودی را با دقت HD از یک دوربین ارائه می کند. LPR با وضوح بالا، با یکپارچگی کامل با ACC و ترکیب با کیت های فیلم برداری LPR از Avigilon، از پلاک ها در هر وضعیتی در 24 ساعت شبانه روز، با جزئیات شگفت انگیزی تصویر برداری می کند. LPR به یک شخص اجازه وارد کردن و نظارت بر فهرست های نظارت، ایجاد هشدارهای ایمیل و هشدارهای on-screen فوری و انجام جستجوی انعطاف پذیر پلاک بعد از حادثه را می دهد. این سیستم از الفبای رومی و عربی پشتیبانی کرده و شناسایی پلاک در سطح جهانی را به نمایش می گذارد.

 

کیت VIVOTEK IP816A-LPC-v2S

 

این کیت یک حل تمام عیار برای کاربردهای تصویربرداری از پلاک (LPC) با به کارگیری کیفیت تصویر ممتاز و توانایی نظارت ترافیکی دوربین box IP816A-LPC ارائه می کند. نورافکن CaMate IR که از تکنولوژی CVA استفاده می کند، زاویه های پرتو تنظیم پذیری برای مسافت های متفاوت ارائه می کند. از یک فیلتر headlight برای کاهش تابش بیش از حد نور مستقیم در آن استفاده شده است. این کیت تصاویر پلاک واضحی را برای شناسایی قابل اطمینان، هم در آفتابی ترین روزها و هم در تاریک ترین شب ها ارائه می کند. این کیت قدرتمند شده با Scene Mode که سطوح نور متفاوتی را برای جلوگیری از نور بیش از حد در برخی وضعیت های روشنایی فراهم می کند، می تواند تصاویر واضحی از پلاک وسایل نقلیه را که با سرعت حدود 85 مایل بر ساعت (140 کیلومتر بر ساعت) در حرکت هستند، بگیرد.

 

نرم افزار شناسایی پلاک Luxriot

 

Luxriot LPR یک برنامه شناسایی پلاک خودکار است که برای کار با سرور مدیریت تصاویر Luxriot طراحی شده است. این برنامه، تشخیص، شناسایی و ثبت پلاک وسیله نقلیه را انجام می دهد و سپس پلاک ها و عکس های فوری پلاک شناسایی شده را در پایگاه داده محلی یا مرکزی ذخیره می سازد. این پلاکخوان که از گروه بسیاری از دوربین های IP و آنالوگ پشتیبانی می کند، برای برنامه های کنترل دسترسی وسیله نقلیه و همچنین برای کنترل ترافیک و برنامه های اجرای قانون ایده آل است.

 

برنامه PlateSmart ARES Viewer

 

ARES Viewer، یک برنامه مستقل با یک رابط راحت برای استفاده است که اجازه دسترسی گسترده و سریع به داده و هشدارهای شناسایی وسیله نقلیه را به طور هم زمان می دهد. این برنامه اطلاعات حیاتی را مخابره کرده و اجازه تماشای داده هم زمان در هر جا و هر زمانی از طریق یک اتصال VPN به شبکه ها را به کاربران می دهد. ARES Viewer به طور امن، قدرت اجرایی مرکز فرماندهی را قفل کرده و اطلاعات پلاک و هشدارها را فقط در دسترس کاربر مجاز می گذارد. این برنامه، خطر تغییر اشتباه تنظیمات یا سیاست های مهم، دستکاری یا حذف داده را از بین برده و مخابره امن و بی خطری از مرکز فرماندهی را ارائه می کند.

 

شناساگر پلاک IntelliVision

 

شناساگر پلاک IntelliVision، یک راه حل تشخیص، شناسایی و جستجوی پلاک یادگیری عمیق و بر پایه AI با دقت بالای 98 درصد است. متغیرهایی مانند حرکت و سرعت بالا را که برای محیط نظارت وسیله نقلیه طبیعی است، در نظر می گیرد. این محصول با استفاده از تصاویر و feed های ویدئویی بی حرکت، می تواند اطلاعات موجود در پلاک های شماره ای ماشین شناسایی و ثبت کرده و به طور خودکار این اطلاعات را برای بازرسی آینده ذخیره می کند. جستجوی هم زمان نیز می تواند بر روی هر پلاک شناسایی شده انجام شود و اطلاعات جمع آوری شده را با پایگاه داده ذخیره شده پلاک ها مقایسه کرد. این محصول با دوربین های زنده و ویدئوی آرشیو شده کار می کند.

 

نرم افزار کامپیوتر شخصی Vaxtor VaxALPR

 

 

VaxALPR، یک ابزار نرم افزاری برای شناسایی پلاک به طور زنده از یک یا چند پخش ویدئویی بر روی یک کامپیوتر شخصی است. این نرم افزار چند تصویر را به موتور VaxOCR می فرستد، نتایج OCR (شناسایی کاراکتر اپتیکال) را (مانند منطق free-flow، triggered، مدیریت چند خوانی و غیره) پردازش می کند و از یک لایه منطق بالاتر استفاده می کند که پردازش محلی و نتایج به دست آمده از موتور OCR را بهبود می بخشد. این نرم افزار نیازی به دوربین خود ندارد. با محصولات شخص ثالث که در بازار به طور گسترده موجود هستند، کار می کند. ویژگی های دوربین به وضعیت های سناریو مانند پارکینگ، شهری و اتوبان ها بستگی خواهد داشت. این یک برنامه نرم افزاری بصری و تعاملی کاربرپسند است و برای پیکره بندی با دوربین های ویدئویی و همین طور برای سناریوهای شناسایی پلاک ها آسان است.

 

دوربین تشخیص پلاک Genetec AutoVu SharpX ALPR

 

 

SharpX، یک دوربین شناسایی پلاک خودکار (ALPR) بر پایه IP است که برای کاربردهای ثابت و متحرک در شرایط سخت محیطی طراحی شده اند. SharpX، با شکل کوچک، وضوح بالا و تابش یکپارچه خود، پلاک های بیشتری را در مجموعه ای از وضعیت ها در سرعت های بالا ثبت می کند. SharpX، با پشتیبانی از حدود 4 دوربین متصل به یک واحد پردازش خارجی تنها، حداکثر پوشش و بالاترین درجه دقت در پارکینگ و برنامه های نیروی پلیس را تضمین می کند.

 

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *