بازدید 101
0

تکنولوژی VideoEdge TrickleStor یکپارچگی سیستم نظارت ویدئویی را حفظ می کند

Johnson Controls تکنولوژی VideoEdge TrickleStor را که برای حفظ یکپارچگی داده های ویدئویی در یک سیستم نظارت در صورت از دست رفتن اتصال طراحی شده است، معرفی کرده است.
TrickleStor یک دوربین بسیار یکپارچه و راه حل اتصال ضبط ویدئوی شبکه ای بین دوربین های Illustra IP و NVR های VideoEdge ارائه می کند. در صورت خرابی اتصال، تکنولوژی TrickleStor ویدئو را به صورت محلی بر روی دوربین های Illustra ضبط می کند که منجر به محافظت در برابر از دست رفتن ویدئو در صورت به روز رسانی های NVR و قطع برق شبکه می شود.
وقتی که اتصال به VideoEdge NVR از دست می رود، ویدئو به صورت مستقیم در کارت SD دوربین با همان نرخ فریم، وضوح تصویر و encoding ضبط می شود. وقتی که اتصال دوباره برقرار شود، ویدئوی ضبط شده محافظت شده به طور خودکار به پایگاه داده رسانه با تاریخ و زمان درست قرار داده می شود. ویدئوی از دست رفته از دوربین به NVR با بیت ریت بسیار پایینی برای حداقل سازی مصرف پهنای باند توسط بازیابی ویدئویی بیرون کشیده می شود. در زمانی که پخش مورد بازبینی قرار می گیرد، هیچ تفاوت قابل تشخیصی بین ویدئوی بازگردانی شده و ویدئوی از قبل ضبط شده وجود ندارد.
TrickleStor طول عمر و منابع کارت SD را با تنها ضبط بر روی کارت در زمانی که اتصال به NVR از دست رفته است، به حداکثر می رساند که منجر به ایجاد یک پخش یکپارچه ویدئویی در پایگاه داده، بدون هیچ دخالت کاربری می شود. این فرآیند تعمیر پایگاه داده رسانه را خودکار کرده و تعداد ناحیه هایی را که یک خریدار نیاز دارد در زمان بروز یک حادثه خرابی ارتباطات شبکه نگران آن ها باشد، کاهش می دهد.

منبع: asmag.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *