بازدید 120
0

حفظ امنیت با شناساگر جدید پوشیدنی Honeywell

 

Honeywell BW™ Ultra جدید به طور همزمان حدود پنج گاز متفاوت را از جمله ترکیب های ارگانیک فرار (VOC) مورد نظارت قرار می دهد و در عین حال با استفاده از اتصال بلوتوث اجازه جمع آوری و پیگیری داده های با ارزش را به مدیران امنیتی می دهد. همچنین شناساگر جدید تکنولوژی TouchConnect™هانیول را به نمایش می گذارد که پیکره بندی، تنظیم و آزمایش ضربه را سریع و آسان می کند.

فضاهای محدود مشکلات امنیتی جدی و حتی مرگباری را برای کارگران خدمات عمومی، مواد خطرناک، نفت و گاز و صنعتی به همراه دارند. طراحی نیرومند BW Ultra، کار آسان با آن و توانایی برای شناسایی محدوده وسیعی از گازها، سطح جدیدی از امنیت را برای این کارگران به ارمغان می آورد. مدیران امنیتی به دلیل این که این وسیله متصل است، می توانند به محدوده وسیعی از داده های با ارزش درباره تاریخ هشدار، امنیت تجهیزات و آموزش کارگر از طریق پایگاه Honeywell’s Connected Worker دسترسی داشته باشد.
ویژگی های کلیدی این شناساگر عبارت اند از:
• نظارت بر پنج گاز، توانایی شناسایی 4 گاز استاندارد اکسیژن، کربن مونوکسید، هیدروژن سولفید و مواد قابل احتراق در كمترين حد قابل انفجار (LEL) را ترکیب می کند که می تواند با انتخاب سنسورهای شناساگر photoionization (PID) برای VOC ها یا سنسورهای مادون قرمز (IR) برای گاز های احتراق پذیر، کربن دی اکسید، گوگرد دی اکسید، کلر و دیگر گازهای سمی سفارشی شود.
• صفحه نمایش 3.2 اینچی و یک رابط آسان برای خواندن باعث دیدن آسان تر و تصمیم گیری سریع تر می شود.
• حالت دارای ثبت Hole Watch شامل یک نمودار میله ای است که غلظت گاز را نسبت به آستانه هشدار نمایش می دهد تا به سرپرست ها برای نظارت و پاسخگویی به وضعیت های جوی در حال تغییر کمک کند.
• آزمایش ضربه، تنظیم و تغییرات پیکره بندی دستگاه های Honeywell BW Ultra توسط تکنولوژی Honeywell TouchConnect سریع و آسان انجام می گیرد.
• ایستگاه IntelliDoX docking/charging مدیریت ناوگان را خودکار می سازد، تاریخ هشدار و رویدادها، مجوز درجه بندی و غیره را فراهم می کند.
• اتصال به فضای ابری با قابلیت بلوتوث و برنامه قابل دانلود Safety Communicator داده های ناوگان را مدیریت و جمع آوری می کند، اجازه هشدار از راه دور و نظارت بر یک کارگر را می دهد.
هانیول در تکنولوژی شناسایی گاز با وسیع ترین محدوده تکنولوژی های شناسایی توسعه یافته برای محافظت از کارگران و ماموریت ها در برابر گازهای سمی و احتراق پذیر، VOC ها و دیگر خطرهای گازی در جهان پیشگام است. از شناساگرهای گاز هانیول در هزاران ساختمان تجاری، کارخانه های صنعتی، پالایشگاه های شیمیایی، آزمایشگاه ها، کارخانه های تولید، نیروگاه ها و اماکن حفاری سراسر جهان استفاده می شود. برای اطلاعات بیشتر لطفا به سایت www.honeywellanalytics.com مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *