بازدید 44
0

ریدرهای دور برد Nortech

 

Nortech، شرکت ارائه دهنده محصولات کنترل دسترسی افراد و وسایل نقلیه، یک reader با برد زیاد بر پایه RFID نیمه فعال را که اجازه شناسایی خودکار وسیله نقلیه در فاصله حدود 10 متری و با سرعت حدود 125 مایل بر ساعت را می دهد، عرضه کرده است.
TRANSIT Ultimate از برند Nedap یک راه حل برای سیستم های عوارضی، مراکز توزیع، کنترل خطوط اتوبوس، سیستم های taxi-feeder و کنترل دسترسی وسیله نقلیه است.
Nedap برای کار در کنار TRANSIT Ultimate پنج تگ را برای تناسب با مکان های مختلف طراحی کرده است؛ Booster، Compact Tags، Window Button و Switch و Heavy Duty Tag ISO.

Booster شناسایی وسیله نقلیه و راننده با برد زیاد تا 10 متر را ترکیب می کند. این مورد از اعتبار نامه های LEGIC، HID iClass، MIFARE، Nedap، EM و HID prox پشتیبانی می کند و دارای شناسایی وسیله نقلیه و راننده به طور همزمان است. Compact Tag ها کوچک و به اندازه کارت های اعتباری با شناسایی تا حدود هفت متر هستند. این مورد از توانایی خوانش دو طرفه بهره می برد و دارای یک نگهدارنده تگ اختیاری برای نصب شدن روی شیشه جلوی وسیله نقلیه است.
Window Button یک تگ شناسایی با برد زیاد است که می تواند حدود 10 متر را شناسایی کند. این مورد برای متناسب بودن با فضای داخلی یک وسیله نقلیه مسافر طراحی شده است و روی شیشه جلوی وسیله نقلیه نصب می شود. تگ شناسایی با برد زیاد Window Button Switch نیز حدود 10 متر را شناسایی می کند.
Heavy Duty Tag ISO به عنوان یک تگRFID مقاوم در برابر آب و هوا و مقاوم توصیف شده است که برای کاربردهایی مناسب است که نیاز به شناسایی با برد زیاد در شرایط دشوار دارد. طراحان می گویند برای شناسایی کامیون ها، تریلرها، کانتینرها و لیفتراک ها و دارای شناسایی حدود 10 متر است.

منبع: nortechcontrol.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *