بازدید 78
0

سطح جدید امنیت برای تجهیزات تنفسی MSA SCBA

 

 

سیستم نظارت یکپارچه SingleLine SCOUT، برتری های تکنولوژی hose-in-hose SL منحصر به فرد MSA را با یک سیستم امنیت هشداری (PASS) ترکیب می کند. آن را به راحتی می توان روی هر MSA AirGo یا AirMaXX SCBA با فشار هوای SingleLine نصب کرد.
یکپارچگی SingleLine SCOUT با سیستم فشار SCBA به سادگی اجازه فعال سازی سریع و آسان را با باز کردن سیلندر می دهد. SLS در طول عملیات تمام رویدادها را دنبال کرده و به طور خودکار یک فایل ثبت وقایع حادثه را به وجود می آورد. فایل ثبت وقایع می تواند برای مرور با ارتباط بی سیم به نرم افزار MSA A2 منتقل شود که اجازه تنظیم پیکره بندی و تنظیمات کاربر طبق ترجیحات و مقررات محلی را می دهد.
SLS برای امنیت بیشتر آتشنشان یا امدادگر دو اندازه گیری مستقل را ارائه می دهد – یک سنسور فشار و یک فشارسنج مکانیکی شب تاب با نمای زاویه 20 درجه ای که خواندن آن ساده است. LED های چند رنگه (سبز، زرد، قرمز) وضعیت فشار را وقتی که SLS بالا رفته است و وقتی که از آستانه فشار عبور می کند، نشان می دهد. نورهای بدنه اضافی با هر هشداری فعال می شوند. هشدارهای کامل در ترکیب با سیگنال صوتی 105db(A) راحت شناسایی می شوند.
باتری های Energizer L91، 38 درصد وزن کمتر و ظرفیتی 8 برابر بیشتر از باتری های استاندارد دارند تا SLS را تا بیشتر از 24 ماه (2 x 12 months) روشن نگه دارند.
منبع: MSAsafety.com

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *