تصویر پیدا نشد !
بازدید 69
0

سیستم های نظارت ویدئویی در پمپ بنزین ها

تا یکی دو دهه گذشته، نیاز به سیستم های نظارت دوربینی برای پمپ های بنزین تقریبا بی مفهوم بود. عمدتا منطق این بود که : چون بنزین خیلی ارزان است پس دلیلی برای دزدیدن آن نیست. اما، در عصر کنونی، بدلیل قیمت بالای بنزین و حقوق کم، سرقت از پمپ بنزین ها خیلی بیشتر از قبل رخ می دهد. در نتیجه، به طور روز افزون برای جلوگیری از سرقت از پمپ های بنزین، صاحبان آنها در حال استفاده از سیستم های هوشمند می باشند، و به این ترتیب سعی می کنند کارکنان خود را ایمن نگه دارند. در یک جستجوی سریع در قسمت اخبار گوگل در 29 مارس، نزدیک به 20 نتیجه برای سرقت از جایگاه های بنزین فقط در 24 ساعت یافت شد. سرقت از پمپ بنزین در چند سال گذشته در حال افزایش بوده است، و الان زمانیست که صاحبان ایستگاه های بنزین باید بیشتر به این نکته توجه کنند.

سیستم های دوربین نظارتی

دوربین های مداربسته در پمپ بنزین از حداقل دو دهه گذشته به این طرف وجود داشته اند. آنها معمولا در خارج از ایستگاه های بنزین، با پوشش گسترده ی نظارت بر کل محل پر کردن بنزین یافت می شوند. در سال های گذشته، آنها کیفیت پایین داشتند و با محدودیت زمان ضبط مواجه بودند که این موضوع آنها را غیر موثر می کرد. با این حال، حقیقت این است که این روزها، تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است و دوربین های نظارت بر کل پمپ بنزین بسیار پیشرفته تر شده اند.
یک تغییر بزرگ اخیر این است که در پمپ های بنزین دیگر نظارت فقط به منطقه پرکردن بنزین محدود نمی شود. آنها داخل فروشگاه را هم به خوبی نظارت می کنند. حقیقت امر این است که بسیاری از سرقت ها در پمپ های بنزین از فروشگاه رخ می دهد، و صاحبان پمپ بنزین این موضوع را درک کرده اند. با یک سیستم نظارت ساده از از دوربین ها و ضبط ویدئویی دیجیتال، صاحبان پمپ بنزین می توانند تصاویر واضح و روشن از کسانی که در فروشگاه رفت و آمد می کنند داشته باشند و اگر اتفاق بدی در حال وقوع است از آن مطلع شوند. نظارت بصری برای کمک به حفظ محصولات یک پمپ بنزین ضروری است، تا کارمندان آنها ایمن بمانند و اطمینان حاصل شود که مردم فکر نمی کنند که می توانند بنزین را از پمپ بنزین به صورت رایگان دریافت کنند.

نظارت از راه دور با DVR برای ایستگاه های بنزین

این که شما در پمپ بنزین خود نیستید، دیگر دلیلی نمی شود که آنچه را که اتفاق می افتد نبینید. در حال حاضر، با تکنولوژی مشاهده از راه دور که از دوربین ها و پهنای باند اینترنت با سرعت بالا استفاده می کند، مالک می تواند پمپ بنزین خود را در همه زمان ها مشاهده کند. این به این معنی است که نه تنها می توانید اطمینان حاصل کنید که کارکنان کار خود را به درستی انجام می دهند، بلکه می توانید مطمئن شوید که هیچ کسی در حال دزدی نیست. این به معنی صرفه جویی در بهره وری برای مالک، و ایمنی برای کارکنان است. مشاهده از راه دور برای مالک یا مدیر را می توان یکی از بزرگترین پیشرفت های نظارتی در 10 سال گذشته در نظر گرفت.

مانیتورینگ پمپ های ایستگاه بنزین با دوربین های امنیتی

پمپ ها یک نقطه مستعد برای جرم است. در حالی که فروشگاه ممکن است بیشتر در معرض سرقت باشد، پمپ می تواند خیلی بیشتر در ایستگاه بنزین ارزش داشته باشد. بنزین در ایستگاه های بنزین جریان خون ایستگاه است، و سارقان بنزین جریان خون ایستگاه های ینزین را قطع می کنند. در حال حاضر، صاحبان می توانند بر روی پمپ های ایستگاه های بنزین با تمرکز بر جایگاه بوسیله دوربین های امنیتی فضای باز، نظارت کنند. این کار به این معنی است که آنها می توانند پلاک ماشین شخصی که قصد دزدی از آنها دارد را شناسایی کنند، و آنها مجبور به قرار دادن کارکنان خود در معرض خطر برای جلوگیری از سرقت فرد نیستند. اکنون، همه ی این کار ها در صورتی که کسی بعد از پرکردن باک ماشین خود پول پرداخت نکند صورت می گیرد. نظارت پمپ های ایستگاه بنزین با جایگاه هایی که دارای دوربین های امنیتی در فضای باز هستند یک گام بزرگ برای ایمنی و جلوگیری دزدان از سرقت بنزین ایستگاه است.

استفاده از دوربین های امنیتی برای ایمنی کارکنان

برای بسیاری از صاحبان، هیچ چیز از ایمنی کارکنان مهم تر نیست. آنها نمی خواهند که کارکنانشان در مقابل یک دزد قرار بگیرند، و به همین سادگی بخواهند مانع از دست دادن چند دلار شوند. در مقایسه با جان یک انسان 100 دلار چه ارزشی دارد؟ برای بسیاری از جایگاه داران ایمنی کارکنان به اندازه طلا برایشان ارزشمند است. کارمندان آنها وقتی که جایگاه داران از سیستم های نظارتی استفاده کنند ایمن خواهند بود.
در اینجا تنها نمونه ای مختصر از خطراتی که کارکنان در پمپ بنزین ها در ماه گذشته با آن مواجه شده اند، آورده شده است:
• در تورنتو، کانادا، یک سارق در زمان سرقت از ایستگاه پمپ بنزین در یک مرکز به پای کارمند آنجا شلیک کرد.
• در ایالت ویسکانسین شهر تامهاوک، پزشکی قانونی بخش لینکولن می گوید یک کارمند پمپ بنزین تاماهاوک در جریان یک سرقت کشته شد. علت اصلی مرگ ضربه شدید مستقیم به سر و آسیب جدی در جریان حمله یک شخص بود.

دوربین های امنیتی به عنوان یک عامل بازدارنده سرقت

هیچ چیز دیگری بیشتر از سیستم های نظارتی باعث بازدارندگی از سرقت نمی شود. این یک عامل بازدارنده بزرگ از سرقت برای فروشگاه است چرا که وقتی دزد دوربین ها را ببیند، می دانند که کسی در حال تماشای آن ها است. در نتیجه، آنها ممکن است از دزدی از آن مکان صرف نظر کنند، چون ریسک زیادی دارد و در صورت دزدی به احتمال خیلی زیاد دستگیر می شوند.
قرار دادن دوربین های امنیتی قابل رویت در داخل و خارج از یک پمپ بنزین، اطراف و در داخل دستگاه شمارشگر، باعث بازدارندگی قابل توجهی می شود. هر جایگاه داری که می خواهد کارکنان او سالم بمانند و دزدی به حداقل برسد و یا به کل صفر شود، باید دوربین ها را در جایی که دیده شوند و البته دور از دسترس افراد قرار دهد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *