6 گرایش در نظارت ویدئویی که در 2017 باید مراقب آن باشید
بازدید 87
0

نازل TIPSA با سیستم مه پاش جدید

 

TIPSA، به عنوان یک تولید کننده پیشگام در تجهیزات آتش نشانی با بیش از 60 سال تجربه، همواره به فراهم کردن محصولات درجه یک برای متخصصانی که جانشان را در راه وظیفه به خطر می اندازند، متعهد است. TIPSA شیر، نازل و کوله های آب GENFO برای تشکیلات شهری، صنعتی و جنگل داری را تولید می کند. این شرکت دامنه کاملی از نازل های آتش نشانی با کیفیت بالا شامل مدل های نازل های Gallonage متنوع، خودکار، ثابت و انتخابی را ارائه می دهد.
TIPSA یک شرکت نوآور است که مدام در حال بهبود خط تولید محصولات خود برای ارائه محصولات بهتر با استفاده از تکنولوژی های جدید است. خط تولید BLUE DEVIL بازتاب جدیدترین توسعه TIPSA است که خط تولید کاملی از نازل های جریان انتخابی با عملکرد بالا از 25 تا 950 lpm (5 تا 250 GPM) را ارائه می کند. خط تولید نازل های BLUE DEVIL مطابق استانداردهای اصلی مانند استانداردهای EN-15182-1، EN-15182-2 نوع 3 و NFPA 1964 است.
TIPSA برای ارائه راه حل های جدید مانند RYLSTATIC، یک سیستم دارای حق ثبت که بدون دندانه های چرخشی کار کرده و یک مه یکنواخت تر با قطرات کوچک آب کمتر که توان مرطوب شدن را افزایش می دهد، در حال مشارکت با دانشگاه ها، مراکز تکنولوژیکی و آزمایشگاه ها است. این سیستم می تواند به خاطر اتلاف اصطکاکی پایین، یک مه خوب حتی در فشار پایین تر درست کند. RYLSTATIC در خط تولید نازل های BLUE DEVIL و VIPER ATTACK در دسترس است.
www.tipsa.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *