بازدید 104
0

نخستین دتکتور دومنظوره CO و Heat از Aico

 

Aico کمپانی پیشرو در زمینه تولید تجهیزات اعلام حریق، اولین دتکتور ترکیبی حرارتی و مونوکسیدکربن اش را با نام Ei3028 عرضه کرد. این دتکتور منحصربفرد که در ادامه سری 3000 تولید شده است، برای حفاظت از ساختمان های مسکونی به خصوص آشپزخانه و پارکینگ در مقابل حریق و گاز CO بسیار مناسب، مقرون بصرفه و کارا می باشد.
آشپزخانه پرخطرترین اتاق خانه محسوب می شود. تجهیزات پخت و پز اصلی ترین مسبب حوادث حریق هستند. ترکیب شناساگر حرارتی و مونوکسیدکربن در یک دتکتور برای چنین نقاطی از ساختمان بسیار مفید و لازم است.
دتکتور ترکیبی هشداردهنده Ei3028 از سنسور CO الکتروشیمیایی و سنسور حرارتی ترمیستور که به دمای 58 درجه سانتی گراد و بالای آن واکنش نشان می دهد (به دود حساس نیست بنابراین برای بخار غذا هشداری نمی دهد). برای تمایز بین دو رویداد آتشسوزی و نشت گاز CO، علاوه بر رنگ چراغ روی دتکتور، صدای هشدار مربوط به هر هشدار نیز متفاوت است.
دیگر دتکتورهای سری 3000 این برند، شامل دتکتورهای چندسنسوره حریق و سنسور اپتیکال می شود. پایه تمام این دتکتورها یکسان است و از قابلیت های تکنولوژی استخراج دیتا AudioLINK (برای انتقال دیتای بلادرنگ به گوشی هوشمند، تبلت از طریق اپلیکیبشن) و تکنولوژیRF مخابره وایرلس SmartLINK (برای ارسال هشدار) بهره می برند.
منبع:aico.co.uk

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *