بازدید 114
0

پلاگ های درزگیر XL sealing plugs، سری محصولات توسعه یافته Beele

 

مسیرهای عبور لوله منبع احتمالی گسترش آتش هستند. آتش در یک اتاق می تواند به راحتی از طریق آنها به فضای مجاور نفوذ کند. راه های درزگیری مختلفی برای جلوگیری از این اتفاق ارائه شده است. یک راه عالی به خاطر آسانی در نصب کردن و کارایی، استفاده از پلاگ های درزگیری SLIPSIL و DYNATITE از گروه مهندسی Beele است.
پلاگ های درزگیر گروه مهندسی Beele برای ایجاد مقاومت در برابر آتش و تنگ کردن راه دود و گاز گسترش یافته اند. پلاگ ها تا به حال باید در دو طرف راه های لوله نصب می شدند تا بتوان به مقاومت در برابر آتش مطلوب دست یافت. گروه مهندسی Beele، با مدل XL توسعه یافته، راه حلی را ارائه می کند که تنها به نصب یک طرفه پلاگ نیاز دارد. ویژگی های این سری از بست ها باز هم بهینه شده اند تا سعی کمتری برای نصب پلاگ مورد نیاز باشد.
نصب پلاگ درزگیر SLIPSIL و DYNATITE بسیار آسان است. پلاگ ها دارای دو (یا چند) قسمت هستند که چرب شده و در اطراف لوله (یا لوله های) مرتبط قرار می گیرند. بخش پلاگ ها بعد از آن در درون فضای باز اطراف لوله جا می گیرند و به طرز موثری راه لوله را می بندند. نصب می تواند با استفاده از غلاف های مجرای کاملا استاندارد فولادی، فولاد ضد زنگ، پلاستیک یا حتی یک ترکیب نسوز که به طور ویژه توسط گروه مهندسی Beele توسعه یافته است اجرا شود که نه تنها برای درزگیری بهینه بلکه برای راحتی نصب نیز استفاده می شود.
گروه مهندسی Beele به مدت بیش از 40 سال در تکنولوژی درزگیری تخصص داشته است. منبع: www.beele.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *