بازدید 173
0

پیش بینی بازار اتوماسیون ساختمان از سال 2019 تا 2029

پیش بینی بازار اتوماسیون ساختمان از سال 2019 تا 2029

طبق گزارش اخیر FMI، در سال 2018 بازار جهانی سیستم های اتوماسیون ساختمان 7% رشد کرد و از 33 بیلیون دلار (در سال 2017) به 35 بیلیون دلار رسید.

 

کمپانی های بزرگSchneider Electric ، ABB،Siemens ، Johnson Controls و Honeywell 5 بازیگر برتر این بازار هستند که نزدیک به 40% بازار جهانی اتوماسیون ساختمان را در دست دارند.

تحلیلگران معتقدند رشد سرمایه گذاری در ساختمان های هوشمند یکی از عوامل کلیدی موثر بر رشد بازار سیستم اتوماسیون ساختمان در سال 2019 و سال های پیش رو است. همچنین ورود شرکت های بزرگی همچون Apple و Google Nest به بازار اتوماسیون ساختمان با سبک جدیدی از سیستم های هوشمندسازی در بخش مسکونی باعث تشدید رقابت و تکاپو بین بازیگران قدیمی این بازار شده است.

همین موضوع که تولیدکنندگان صرفا به ایدئولوژی های سنتی خود نچسبیده و وارد رقابت در بخش های جدید شده اند، محرک بزرگ این بازارمحسوب می شود.

در سال 2018 و 2019 سخت افزار و نرم افزار سیستم های اتوماسیون مورد استقبال کابران نهایی قرار گرفت و پیش بینی می شود، 10.5 بیلیون دلار از بازار سال 2019 را کاربران نهایی از آن خود کنند.

مطالعات نشان می دهد که سیستم های اتوماسیون ساختمان تا آخر سال 2019 تنها در بخش تجاری 64% رشد خواهد داشت. بخش های تجاری شامل اداره جات، مدارس، بیمارستان ها و … می شود که تمایل به استفاده از سیستم های کنترل متمرکز بدون دردسر در ساختمان های خود دارند.

اروپا و آمریکای شمالی به ترتیب با 32 و 30 درصد بزرگترین این بازار در سال 2018 را داشتند و به نظر می رسد در سال 2019 نیز این نسبت حفظ شود. با اینحال آسیا به خصوص آسیای شرقی با توجه به رشد صنعت ساخت و ساز، معماری و مهندسی در آن، یک معدن طلایی جدید طی سال های آتی به نظر می رسد.

براساس گزارش این تحلیل پیش بینی می شود بازار سیستم های اتوماسیون طی ده سال پیش رو ینی تا سال 2029 نرخ رشد مرکب 8% را تجربه کند.

منبع: www.smartbuildingsmagazine.com

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *