بازدید 74
0

پیش بینی بازار مواد حفاظت حریق جهانی تا 2020

 

بازار مواد حفاظت حریق در سال 2016، 4.20 میلیارد دلار بود و انتظار می رود بین سال های 2017 تا 2022، ارزشی معادل 6.78 میلیارد دلار ایالات متحده با CAGR 8.41% داشته باشد. در این مطالعه که 2016 سال مبنا در نظر گرفته شد و دوره پیش بینی از 2017 تا 2022 است،‌ تحلیل و پیش بینی اندازه بازار مواد حفاظت حریق بر حسب ارزش صورت گرفته است و اطلاعات دقیق درباره عامل های مهم تاثیر گذار بر رشد بازار (عوامل موثر، محدودیت ها و فرصت ها) ارائه شده است.
این تحقیق شامل استفاده گسترده از منابع ثانویه، دفترچه های راهنما و پایگاه های داده ای از جمله Hoovers، Bloomberg BusinessWeek و Factiva را برای شناسایی و جمع آوری اطلاعات مفید برای این مطالعه فنی، تجاری و مبتنی بر بازار، از بازار سیستم های حفاظت حریق به کار می گیرد. منابع اولیه عمدتا شامل متخصصان صنعتی از صنایع اصلی و مرتبط و تامین کنندگان برتر، تولیدکنندگان، توزیع کنندگان، فراهم کنندگان خدمات و سازمان های مرتبط به تمام بخش های زنجیره تامین صنعت می شود. پس از رسیدن به اندازه کلی بازار، کل بازار به چند بخش اصلی و فرعی تقسیم می شود. شکل زیر تجزیه مصاحبه های اولیه را بر اساس نوع شرکت، سمت و منطقه در طول مطالعه نشان می دهد.

 

 

نکته: شرکت ها بر اساس پورتفولیوی محصول، منطقه و حضور جهانی طبقه بندی شده اند؛ ردیف 1 => 500 میلیون دلار، ردیف 2= 200 تا 500 میلیون دلار و ردیف 3=< 200 میلیون دلار تعریف شده اند.

منبع : marketsandmarkets.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *