بازار داغ سیستم های اکسس کنترل
بازدید 143
0

سیستم های اکسس کنترل تا ده سال آینده بازار رو به رشدی خواهند داشت

چه خبر از بازار داغ سیستم های اکسس کنترل ؟

طبق آخرین گزارش Fact MR، بازار سیستم های اکسس کنترل الکترونیکی تا سال 2031 از مرز 19 میلیارد دلار با نرخ رشد بیش از 8% می گذرد.

با اوج گیری نیاز به استفاده از سیستم های امنیتی برای اماکن تجاری و مسکونی، بازار تکنولوژی بکارگیری سیستم های کنترل تردد مبتنی بر کارت نیز رو به افزایش است. انتظار می رود فروش تکنولوژی مبتنی بر کارت از دیگر تکنولوژی ها پیشی گیرد.

در حال حاضر، براورد شده است تا پایان سال 2031 فروش سیستم های اکسس کنترل مبتنی بر کارت از مرز 1/5 میلیارد دلار بگذرد. از طرف دیگر نتایج حاکی از آنست که تا سال 2031، تکنولوژی بایومتریک در سیستم های کنترل تردد الکترونیکی نرخ رشد سالانه بالایی را رقم خواهد زد.

به کارگیری سیستم های اکسس کنترل الکترونیکی بیشتر در صنعت تجاری و درمان متمرکز خواهد بود. انتظار می رود، درامد از بخش های تجاری و صنعتی با دستیابی به رقم 3/4 میلیارد دلار تا انتهای سال 2021 بالاترین رشد را رقم بزند.

علاوه بر این، پیش بینی می شود، سازمان های نظامی و دولتی کشورهای ابرقدرت مثل آمریکا و چین بودجه شان را صرف تدارک سیستم های کنترل تردد چندلایه ای پیشرفته تر کنند.

همچنین مطالعات برروی بازار نشان می دهد که کشورهای آسیا اقیانوسیه به جز ژاپن (APEJ) بزرگترین بازار سیستم های کنترل تردد الکترونیکی در جهان خواهند شد. این منطقه جغرافیایی بین سال های 2021 تا 2031 فرصتی  به ارزش بیش از 310 میلیون دلار خلق خواهد کرد.  و پس از آن کشورهای آمریکای شمالی دومین بازار بزرگ این سیستم ها طی این سال می شود.

از لحاظ محصولات، تکنولوژی مبتنی بر کارت بالاترین مصرف را تجربه خواهد کرد، در حالیکه تکنولوژی بایومتریک نیز رشد بی نظیری را رقم خواهد زد.

براساس این تحقیق، تا انتهای سال 2021، ارزش بازار  بخش دولتی و نظامی بیش از یک چهارم درامد کل بازار را از آن خود خواهد کرد و تا انتهای سال 2031 از مرز 6/6 میلیارد دلار خواهد گذشت.

در همین راستا شرکت های تولیدکننده پیشرو با عطش گرفتن بخش اعظم بازار در تولید محصولات جدید، با تکنولوژی های نوین به رقابت بیشتری خواهند پرداخت و همین امر موجب افزایش پتانسیل و رشد بازار جهانی خواهد شد.

منبع: FACTMR

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *