بازدید 106
0

کم وزن ترین سیلندر دستگاه تنفسی عرضه شد

 

شرکت Luxfer Gas Cylinders، یک واحد تجاری Luxfer Holdings PLC (NYSE:LXFR) و بزرگترین تولید کننده سیلندرهای آلومینیومی و کامپوزیت با فشار بالای جهان، اخیرا سیلندرهای کامپوزیت کربنی جدید Luxfer ECLIPSE™ خود را برای دستگاه های تنفسی مستقل آتش نشان (SCBA) عرضه کرد.
ECLIPSE مخفف “سیلندر بسیار سبک Luxfer برای متخصصان صنعت در SCBA EnvironmentsTM” است.
Luxfer ECLIPSE که کم وزن ترین سیلندر SCBA موجود در بازار است، حدود 20 درصد سبک تر از سیلندرهای مشابه آلومینیومی کامپوزیت (Type 3) و حدود 3 درصد سبک تر از سیلندرهای پلاستیکی (Type 4) است که اصولا در اروپا مورد استفاده قرار می گیرند. این صرفه جویی در وزن توان، دوام و امنیت را از بین نمی برد در حالی که با تمام استانداردهای صنعت مطابقت دارد.
Luxfer ECLIPSE با استفاده از روش های مهندسی پیشرفته طراحی و تولید شده است. کاهش وزن چشمگیر با استفاده از یک پوشش کم وزن ساخته شده از آلیاژ آلومینیم L6X اختصاصی Luxfer و یک پوشش فیبر کربن سطح aerospace پر قدرت 100 درصدی انحصاری به دست آمده است. آتش نشانان، کارکنان پاسخ دهنده در شرایط اضطراری و متخصصان صنعت SCBA، با استفاده از Luxfer ECLIPSE شاهد چندین مزایا از جمله عملکرد پیشرفته، ارگونومی بهبود یافته و حداقل خطرات سلامتی مربوط به وزن خواهند بود.
سیلندرهای Luxfer ECLIPSE در یک مدل 4,500-psi (300 bar) استاندارد و یک گزینه با فشار بالاتر 5,500-psi (379 bar) موجود خواهند بود که هر کدام با یک تنوع ظرفیت هوا و زمان دوام ساخته و تولید می شوند.

منبع: luxfercylinders.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *