بازدید 360
0

نازل ها و مانیتورهای Protek

 

شرکت تولیدی Protek در فراهم کردن تجهیزات آتش نشانی با عملکرد بالا پیشگام است. Protek برای بیش از 40 سال، متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا، ایجاد ارزش برای مشتریان و فراهم کردن خدمات استثنایی بوده است. این شرکت دامنه وسیعی از محصولات را از نازل های جریان اصلی و handline گرفته تا مانیتورهای آتش، تجهیزات فوم، شیر و مجموعه ای از لوازم را ارائه می کند و به طور مداوم در حال بهینه سازی و توسعه محصولات جدید است تا همواره با نیازهای در حال تغییر مشتریانمان متناسب باشند.
نازل های handline این شرکت برای تمام نیازهای سانحه آتش نشانی طراحی شده اند. نازل های گالنی، نازل های چند منظوره، نازل های خودکار و نازل های گالنی ثابت ما یک مجموعه چند منظوره از تنظیمات کنترل جریان مناسب برای کاربردهای مختلف صنعتی، شهری و دریایی ارائه می دهد. تنوع گسترده نازل های foam ما، کاربردهای فشار بالا، کنترل الگوی فوم و انعطاف پذیری دو عاملی مناسب برای گونه های فوم متفاوت از جمله AFFF، AR/AFFF، کلاس A و فوم های Haz Mat را به نمایش می گذارند. تمام نازل ها با Protek’s Foam Aspirating Tubes سازگار هستند.

 

 

انتخاب گسترده Protek از مانیتورهای با کیفیت بالا، طراحی کامپیوتری پیشرفته و آزمایش تکنولوژی را بهینه می سازد. این مانیتور های صنعتی بسیار انعطاف پذیر و آسان برای کنترل کردن هستند به طوری که پوشش بهینه در محیط های صنعتی، معدنی و دریایی را ارائه می دهند. آنها کنترل از راه دور بی سیم پیشرفته از نظر تکنولوژی، استفاده موثر کارکنان را آسان کرده و خطر احتمالی صدمات به خاطر عملیات های دستی را کم می کند. تمام مانتیورها با انواع متفاوت نازل های جریان اصلی Protek سازگار هستند.
www.protekfire.com.tw

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *