کنترل تردد
بازدید 129
0

از زمان COVID-19 امنیت فیزیکی اهمیت بیشتری پیدا کرده است…

رهبران امنیت سازمانی می گویند راه حل های امنیت فیزیکی به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 از اهمیت بیشتری برخوردار است. در گزارش روند امنیتی هوشمند 2021 شرکت کنترل دسترسی مبتنی بر ابر Brivo ، بیش از 500 متخصص امنیت فیزیکی و مدیریت امکانات مستقر در ایالات متحده بین نوامبر 2020 تا ژانویه 2021 در مورد تأثیرات امنیت فیزیکی COVID-19 و همچنین چالش ها هنگامی که آنها به دنبال باز کردن درهای خود هستند ، با سازمانها روبرو می شوند

در این گزارش ، 75٪ از پاسخ دهندگان گفتند که بیماری همه گیر ویروس کرونا اهمیت امنیت جسمی را در سازمان هایشان افزایش می دهد. شصت درصد از پاسخ دهندگان گفتند که یا نیاز به ارتقا immediate فوری فناوری مبتنی بر ابر دارند یا در کوتاه مدت این فناوری را در نظر می گیرند.

هنگامی که از آنها خواسته شد در مورد ادامه عملیات در ابتدای همه گیری تأمل کنند ، نزدیک به 30٪ از پاسخ دهندگان گفتند که آنها راه حل های امنیتی متمرکز در دسترس ندارند و در طی همه گیری برای مدیریت عملیات روزمره تلاش می کنند.

بسیاری از رهبران امنیتی همچنین یک نقطه درد در استفاده از داده ها برای امنیت فیزیکی را پذیرفتند – 70٪ گفتند که آنها با داده ها مشکل دارند ، از بسیار زیاد ، کم یا عدم درک نحوه استفاده از آنها.

از نظر فناوری 61٪ از پاسخ دهندگان خاطرنشان كردند كه مهمترین هدف برای آنها ادغام در سال 2021 بود و علاوه بر این ، 26٪ گفتند كه فناوری برای اجرای ردیابی تماس ، فاصله اجتماعی و الزامات انطباق ساختمان سالم برای پاسخ به بیماری همه گیر بسیار مهم است.

موتوجستجوی صنعت حفاظت: http://www.kalasec.ir

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *