دوربین آنالوگ حرفه ای ۵ مگ مجهز به میکروفون توکار ریویژن
بازدید 194
0

دوربین مداربسته آنالوگ حرفه ای ۵ مگ مجهز به میکروفون توکار

دوربین مداربسته آنالوگ اچ دی ریویژن به میکروفون توکار مجهز است

دوربین آنالوگ حرفه ای ۵ مگ مجهز به میکروفون توکار ریویژن

دوربین مداربسته آنالوگ 5 مگا پیکسلی برند REVISION مدل RN-565-HD-R5-H1 تنها یک دوربین ساده آنالوگ نیست. علاوه بر میکروفون توکار قابلیت های متعدد این دوربین حرفه ای شما را مجذوب خودش خواهد کرد.

این دوربین اچ دی دید در شب رنگی قابلیت تصویر برداری رنگی در محیط با لوکس نوری 0.05 را دارد و برای تاریکی مطلق ( صفر لوکس ) به دو ال ای دی وارم لایت مجهز است.

همچنین قابلیت تشخیص حرکت و امکان استفاده از نرم افزار نظارت آنلاین تصاویر بر روی کامپیوتر و موبایل را دارد. انجام تنظیمات از طریق وب ، اپلیکیشن و دستگاه ضبط ، انتقال تصویر  real-time نیز با این دوربین امکان پذیر است.

دوربین مداربسته اچ دی RN565، علاوه بر اینکه ضد آب و ضد گرد و غبار (IP65) است، در دمای منفی 20 درجه تا مثبت 60 درجه بهترین عملکرد را دارد.

این دوربین آنالوگ ریویژن با بدنه تمام فلزی آلیاژ آلومینیوم LM2 ضد ضربه و ضد فرسایش و ابعاد ۲۳.۵ * ۸۵ * ۸۵ س م ، تنها ۷۵۰ گرم وزن دارد.

لازم به ذکر است، دوربین آنالوگ حرفه ای RN-565-HD از 4 ماه به عبارتی 120 روز گارانتی تعویض و 24 ماه خدمات پس از فروش برخوردار است.

همانطور که مطلع هستید، شرکت صنایع الکترونیک ریویژن ایرانیان، نخستین تولید کننده دوربین مداربسته در ایران از سال 1391 هجری شمسی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت این شرکت www.revisioncctv.com مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 02168331 تماس حاصل نمایید.

 

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی (اینستا، تلگرام ، ایتا ، روبیکا با آیدی @iranalarm  و یا @iranalarmgroup ) آخرین اخبار ، تکنولوژی ها ، محصولات جدید شرکت های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *