هوش مصنوعی هولوگرام فوق امنیتی متفاوتی خلق می کند
بازدید 55
0

هوش مصنوعی هولوگرام فوق امنیتی متفاوتی خلق می کند

هولوگرام ها هم با هوش مصنوعی طراحی و تولید می شوند

سازمان تحقیقاتی و تولیدی IQ Structures با تمرکز برروی زیرساخت های نانو کنترل شده، از هوش مصنوعی برای افزایش بهره وری پتانسیل کارمندان خلاقش برای طراحی DOVID (دستگاه متغیر نوری پراش) استفاده کرد.

اولین خروجی این مدل DOVIDها، عکس پرتره یک هنرمند مکزیکی بنام فریدا کالو است که عینا با افکت های تصویری پیچیده انجام شد.

به پشتوانه تجربه 20 ساله در این بازار، این شرکت هرساله از بیش از 1 میلیارد سند حفاظت می کند و راهکارهای منحصربفرد ضد جعل و سرقت برای حفاظت از اسناد هویتی، متون بانکی و اموال ارزشمند دیگر ارائه می دهد.

هوش مصنوعی هولوگرام فوق امنیتی متفاوتی خلق می کند

تصویر هولوگرام امنیتی فریدا کالو برروی اسکناس، چک و حواله های بانکی مکزیک

استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی چه فوایدی دارد؟

شرکت IQ Structures معمولا از 5 نوع نرم افزار هوش مصنوعی در مراحل طراحی خود استفاده می کند. در نتیجه:• طراحان می توانند پروپوزال ها و گزینه های متعددی برای بخش های مختلف DOVID اجرا کنند
• هم اکنون امکان پوشش گستره وسیعی با آرایه های پیچیده و جزییات زیاد که ممکن است هفته ها زمان ببرد، در زمان کوتاه وجود دارد.
• هوش مصنوعی کمک می کند، نرم افزاری برای کنترل ابزارهای اندازه گیری و دیگر تجهیزات کمک نوشته شود.
• خلق ایده ها و تصاویر پیشرفته، که به مشتری امکان تصمیم گیری و انتخاب آگاهانه در طی مراحل تایید را می دهد.

علاوه بر موارد فوق، با استفاده از این تکنولوژی مدت زمانی که برای انجام بخش های مختلف صرف می شود، به نصف کاهش می باید. این یک گام بزرگ به سمت دنیایی است که هوش مصنوعی خلاقیت انسان ها را شکوفا می کند و به طراحان کمک می کند تا کارهای زیباتری نسبت به قبل خلق کنند.
مدیر این کمپانی معتقد است که DOVID ها، نه تنها بخاطر تکنولوژی جدید، بلکه بخاطر خلاقیتی که پشت هر یک می باشد، انتخاب اول مشتریان است. در واقع این شرکت پتانسیل انسان ها را در کاری که هوش مصنوعی می تواند انجام بدهد، تلف نمی کند. هر دقیقه ای که یک مغز خلاق روی کارهای روتین می گذارد، زمان تلف شده محسوب می شود.

یکی از اولین دوبدها که مورد استفاده قرار گرفت، همان پرتره فریدا کالو است که در بالا گفته شد. این هولوگرام یک کار پیچیده است که از چندین افکت بصری پیشرفته برخوردار است. در میان آنها می توان به افکت نقش برجسته 3 بعدی سفید در صورت، نقش برجسته 3 بعدی رنگین کمانی در تندیس فریدا، افکت keyhole، افکت متحرک خطی، افکت پارالکس می توان اشاره کرد.

افکت ترکیبی این هولوگرام به چه معناست؟

افکت های ترکیبی شامل دو بخش است: یک بخش مرئی که افکت رنگی می باشد و یک بخش پنهان که تنها با نور مونوکروماتیک قابل مشاهده است.

DOVID بصورت بولد با رنگ های پر طراوت و المان های قابل خواندن توسط دستگاه اجرا شده که بتوان آن را با گوشی موبایل هم اسکن کرد. منبع: securityworldmarket

 

 

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی (اینستا، تلگرام ، ایتا ، روبیکا با آیدی @iranalarm  و یا @iranalarmgroup ) آخرین اخبار ، تکنولوژی ها ، محصولات جدید شرکت های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *