پنل اعلام حریق زیمنس هم به دنیای اینترنت اشیا متصل شد
بازدید 121
0

اعلام حریق زیمنس هم به دنیای اینترنت اشیا متصل شد

زیمنس راهکار ایمنی حریق Cerberus Pro و پنل اعلام حریق زیمنس مدل FC720 را به دتکتور مبتنی بر اینترنت اشیا خود OOH740 مجهز کرد.

این راهکار از طریق موبایل با برنامه Cerberus Connect به ابر متصل می شود. به این ترتیب کنترل ، نظارات ، مدیریت و حفظ و نگهداری سیستم از راه دور بسیار آسان می گردد.

کنترل پنل FC720 برای اتصال توکار از گت وی X200 که مراحل نصب و راه اندازی را سریع و راحت می کند و هزینه ها را کاهش می دهد، استفاده می کند.

این نسل پنل اعلام حریق زیمنس با یک بورد جانبی همراه است. این بورد به طرز قابل توجهی قدرت را در لوپ افزایش می دهد. این به مشتری امکان برنامه دهی به پنل در مفید ترین حالت را می دهد.

علاوه بر تکنولوژی ASA (تحلیل سیگنال پیشرفته)، دتکتور OOH740 Cerberus Pto نیز به تکنولوژی DFT (تست بدون مزاحمت) مجهز شده است.

با تکنولوژی DFT، عملکرد دتکتور ها را می توند چه در محل نصب و چه از راه دور، در هر زمانی تست کرد. این تست برای کاربر یا افرادی که در محل تردد می کنند هیچ گونه مزاحمت و اختلالی ایجاد نمی کند.

از طرفی کاربر از طریق برنامه Cerberus Connect که هم برای گوشی های IOS و هم اندروید در دسترس است، هر کجا که باشد آلارم رخداد را از طرف پنل اعلام حریق زیمنس دریافت می کند. بنابراین کاربر می تواند در هر لحظه و هر جا شرایط حادثه را ملاحظه و بررسی کند و پس از آن اقدامات لازم را انجام دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت siemens.com مراجعه نمایید .

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی (اینستا، تلگرام، ایتا، روبیکا با آیدی @iranalarm ) آخرین اخبار، تکنولوژی ها، محصولات جدید و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *