این دتکتور دود بی دردسر را بعد از نصب فراموش کنید
بازدید 111
0

این دتکتور دود بی دردسر را بعد از نصب فراموش کنید

باوجودیکه امروزه دتکتور دود جزو نیازهای ضروری هر خانه شده اند، اما مردم به دلایل مختلف، مثل سختی کار با پنل اعلام حریق و یا ترس از آلارم های کاذب، همچنان تمایلی به نصب دتکتورهای دود سنتی ندارند. از طرفی دتکتورهای دود وایرلس موجود در بازار یا قدرت لازم در تشخیص را ندارند یا به دلیل حساسیت بالا مدام آلارم کاذب می دهند.

در همین راستا، دتکتور دود وای فای X-Sense طوری طراحی شده است که علاوه براینکه از سنسور فوتوالکتریک پیشرفته برخوردار است، دقت بالایی دارد و آلارم کاذب نمی دهد.

این سنسور 3 مرحله آنالیز دود 10 ثانیه ای دارد تا هرگونه آلارم کاذب ناشی از گردوغبار، باد، و یا دود غیرخطرناک را حذف کند و زندگی نرمال فرد را مختل نکند.

اگر هم آلارم کاذبی رخ دهد، همچون دتکتورهای سنتی آژیرها متداوم با صدای بلند بوق بوق نخواهند کرد تا شما به محل مورد نظر برسید و آن را خاموش کنید، بلکه شما به راحتی می توانید با فشار یک دکمه در برنامه گوشی خود، صدا را قطع کنید.

دتکتور دود X-Sense را از هر نقطه ای در جهان می توانید را کنترل کنید

البته این سنسور آژیر داخلی قوی با قدرت 85 db دارد که چنانچه حادثه ای رخ دهد، تمامی اهالی خانه و همسایگان با خبر خواهند شد و به موقع محل را ترک می کنند.

همچنین این سنسور، هنگام آلارم به گوشی شما پیام می دهد. بنابراین حتی اگر در خانه هم نباشید، می توانید جلوی حادثه را بگیرید. کافیست برنامه مرتبط را در گوشی خود دانلود کنید ، تا علاوه بر آلارم از وضعیت دتکتور مثل عمری باتری، کثیفی چنبر داخلی و … مطلع باشید.

دتکتور دود X-Sense قابلیت بررسی و کنترل خودکار وضعیت خود مثل عمر باتری، اتصال وای فای و … را دارد، و با توجه به اتصال آن به وای فای، هر نقطه ای از جهان که باشید می توانید آن را کنترل کنید. بنابراین بعد از نصب دیگر کاری با آن ندارید و می توانید آن را به حال خود رها کنید.

منبع: x-sense

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی (اینستا، تلگرام، ایتا، روبیکا با آیدی @iranalarm) آخرین اخبار، تکنولوژی ها، محصولات جدید و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *