بازار جهانی نظارت تصویری در 2022 رشد کمتری نسبت به 2021 تجربه می کند
بازدید 74
0

بازار جهانی نظارت تصویری در 2022 رشد کمتری نسبت به 2021 تجربه می کند

جدیدترین گزارش Novaira  تحت عنوان ” بازار جهانی نرم افزار و سخت افزار نظارت تصویری ” نشان می دهد که بازار جهانی نظارت تصویری بخاطر محدودیت هایی که پاندمی کرونا در جابجایی ها ایجاد کرده بود، 16.4% رشد کرد.

با این حال، کمبود قطعات تولید تجیهزات نظارت تصویری در سال 2021 وجود داشت و همین باعث افزایش قیمت آن ها شد. بسیاری از وندورهای تجهیزات نظارت تصویری، در برابر این تورم تاب نیاورده و مجبور به افزایش قیمت کالاهای خود شدند.

بر اساس این گزارش، قیمت متوسط جهانی یک دوربین شبکه نیز در سال 2021 بیش از 7% رشد کرد. همین باعث شد، سال 2021 اولین سالی باشد که قیمت متوسط جهانی دوربین شبکه بجای آنکه کاهش یابد، افزایش پیدا کند.

در همین راستا، فشار تورمی عمومی وندورها را مجبور کرد در سال 2022 و 2023 نیز همچنان قیمت ها افزایش دهند.

البته در سال 2021 اکثر کشورها در اکثر مناطق دنیا تورم بالایی را تجربه کردند، فقط در کشورهایی همچون هند و خاورمیانه به دلیل محدودیت های کم در زمان قرنطینه مشاغل کمتر دچار تزلزل شدند. اما در کشورهای دیگر که ریکاوری از ویروس کوید19  طولانی تر بود، در سال 2022 نیز شاهد رشد تورم بالایی خواهیم بودیم.

از طرفی افزایش درخواست ها در استفاده از ابر در سیستم های نظارت تصویری در سال 2021 ادامه داشت، و در برخی کشورها بازار نرم افزار مدیریت تصاویر ویدیویی تحت ابر از مرز 150 میلیون دلار رد شد.

در این میان ایالات متحده آمریکا سریعتر از دیگر کشورهای جهان به استفاده از ابر در نظارت تصویری روی آورد. مزیت ابر این است که هم برای سیستم های نظارت تصویری سازمان های کوچک مناسب است هم برای سازمان های بزرگ و گسترده.

این گزارش نشان می دهد، به همان سرعت که حمل و نقل و ارسال دوربین جدید شبکه بین سال های 2021 و 2026 رشد کرد، تعداد دوربین های مداربسته متصل تحت ابر نیز رشد دو برابری را تجربه خواهد کرد.

در پایان براساس نتایج این تحقیق، بازار جهانی نظارت تصویری در بخش نرم افزار و سخت افزار با نرخ رشد 11.7% از رقم 25.3 میلیارد دلار در سال 2021 به 28.2 میلیارد دلار در سال 2022 خواهد رسید. منبع: novairainsights

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی (اینستا، تلگرام، ایتا، روبیکا با آیدی @iranalarm) آخرین اخبار، تکنولوژی ها، محصولات جدید و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *