در ده سال آینده، 30 درصد کیک بازار صعودی هوش مصنوعی اج، از آن صنعت نظارت تصویری است ! برنامه ریزی شما برای ده سال آینده چیست؟
بازدید 162
0

بازار دوربین مداربسته / در 10 سال آتی 30% کیک بازار AI از آن نظارت تصویری است

برنامه ریزی شما برای ده سال آینده در بازار دوربین مداربسته چیست؟

پیش بینی می شود، بازار هوش مصنوعی اج از سال 2022 تا 2032 با نرخ رشد 20.8% گسترش یابد. طبق تحقیقات موسسه تحقیقاتی Future Market Insights، ارزش این بازار که در سال 2022 به میزان  5970.7 میلیون دلار بود، تا سال 2032 به رقم 39618.3 میلیون دلار خواهد رسید.

عواملی همچون افزایش درخواست کاربران صنایع مختلف مثل IT، مخابرات، الکترونیک و خودروها باعث رشد بازار هوش مصنوعی در بازه زمانی فوق می شوند. همچنین، رشد حجم کار و میزان هوشمندی برنامه های کامپیوتری نیز بر صعود این بازار موثرند. به عنوان مثال، رشد تجهیزات نرم افزاری هوش مصنوعی اج و اینترنت اشیا و از طرف دیگر، تکنولوژی آینده دار 5G در صنعت IT یک نیرو محرکه قوی در رشد این بازار طی سال های اخیر محسوب می شود.

بکارگیری هوش مصنوعی اج (ذخیره و تحلیل تصویر در محل ضبط)، در جهت افزایش بهره وری و بهینه سازی در سازمان های بزرگ در حال افزایش است. این افزایش درخواست ها برای بهره گیری از AI اج، مشخصا بخاطر تحلیل آنی داده و افزایش دقت این فناوری می باشد.

براساس طبقه بندی کشورها، بیشترین سهم این بازار به میزان 23.4% متعلق به آمریکا است. اما براساس طبقه بندی نرم افزاری، تجهیزات نظارت تصویری، دوربین مداربسته، نظارت از راه دور و خدمات حفظ و نگهداری مهم ترین عوامل رشد این بازار هستند که در میان این ها بزرگترین سهم متعلق به صنعت نظارت تصویری است. تحقیقات نشان می دهد، بازار دوربین مداربسته 30 % این کیک را از آن خود می کند.

لازم به ذکرست، استفاده از تکنولوژی های رو به رشد در سطح جهان و دغدغه های مربوط به امنیت باعث بکارگیری سیستم های نظارت تصویری در دوره فوق الذکر می شوند. نوآوری تجهیزات هوش مصنوعی اج شامل اتومبیل های خودران، پهپادها، گیت وی های اینترنت اشیا، کشاورزی هوشمند، اندازه گیری هوشمند و تجهیزات جراحی از راه دور با ربات می شوند که بازار را به صعود سوق می دهند.

بازیگران این بازار برای حفظ و رشد سهم خود ازین بازار برروی نیاز مشتریان، سعی در ارائه محصولاتی با تکنولوزی های نوآورانه دارند. به عنوان مثال، در جولای سال 2022 شرکت وب ورکس همکاری خودش را با نوانیکس جهت گسترش مزایای پلتفرم ابر که باعث افزایش سرعت بکارگیری این تکنولوژی در مشاغل می شود، اعلام کرد. یا در ماه می همان سال شرکت گلوریا همکاری خود را با فورکسای در راستای نصب بهتر سرورها و تجهیزات هوش مصنوعی اج و ابر برای تولیدکنندگان صنایع دارویی، کشاورزی و … اعلام کرد. منبع:
futuremarketinsights

برنامه ریزی شما به عنوان فعال صنعت نظارت تصویری برای ده سال آینده چیست؟ آیا شما هم برای گرفتن برش بزرگتری از این کیک تلاش خواهید کرد؟

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی ( اینستا ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا با آیدی @iranalarm ) آخرین اخبار ، تکنولوژی ها ، محصولات جدید شرکت های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *