تنها اسپرینکلر غیر متالیک در جهان
بازدید 95
0

چرا تنها اسپرینکلر غیر متالیک در جهان، پرفروش ترین است؟

تنها اسپرینکلر غیر متالیک در جهان

هنوز که هنوز است، وقتی بحث طراحی و ساخت سیستم اسپرینکلر حریق مدرن ساختمان می شود، باید تعادل بین عملکرد، پوشش و قیمت آن برقرار شود. در واقع مدیریت براوردن خواسته های مالک ساختمان، پیمانکار و ساکنین آن چالش سخت و بزرگی است. اما یک سیستم اسپرینکلر پرفروش و پرمصرف در جهان، این معضل را حل کرده است.

با ورود سیستم اسپرینکلر غیر متالیک (لوله و متعلقات) BlazeMaster CPVC ، هزینه های نصب و چالش های مربوط با مالکین و ساکنین تا حد زیادی کاهش یافت.

اسپرینکلر BlazeMaster CPVC چیست؟

 CPVCماده ای کاملا تخصصی است که برای عصر مدرن که در حال حاضر در آن هستیم بصورت حرفه ای و مهندسی شده وارد دنیای ایمنی حریق شده است. گرمای ذاتی و ضد شعله بودن آن باعث مقاومت بالاتر آن در برابر خوردگی در مقایسه  با سیستم های متالیک شده است. همچنین چه در مرحله ساخت و چه در مرحله نصب و اجرا پایداری بالایی دارد.

به همین دلیل شرکت Lubrizol، مواد CPVC خام را به استاندارد خاصی جهت بکارگیری در تولید این اسپرینکلر رسانده است. شبکه ای بین المللی از کارخانه جات تحت لیسانس لوله BlazeMaster و متعلقات آن را که نصاب ها امروزه بکار می برند، تولید می کنند و به عنوان تنها و اولین اسپرینکلر غیر متالیک جهان شناخته شده است.

مزایای آن چیست؟

  • به سرعت و بدون سروصدا نصب می شود
  • برای نصب فضای کمتری نیاز دارد
  • ضد شعله است
  • در مقابل خوردگی مقاوم است و حفره حفره نمی شود
  • در مقابل خوردگی و تاثیرات میکروبیولوژیکی مقاوم است (MIC)
  • سبک و پایدار است
  • تولید دود را محدود می کند

با توجه به اینکه بر خلاف اسپرینکلرهای استیل رایج، اسپرینکلر غیر متالیک BlazeMaster CPVC سبک و حمل آن راحت است، فضای زیادی برای نصب لازم ندارد، برش آن با دست انجام می شود و بسیار سریع تر نصب می شود.

نصب سیستم این اسپرینکلر غیر متالیک نیز سرراست است. سیمان حلال با داوبر برای اتصال لوله و متعلقات بکار گرفته می شود که باعث اتصال ملوکولی CPVC می شود.

این متد سیستم را محکم می کند و جریان آب را محدود نمی کند. همچنین با توجه به قابلیت هیدرولیکی این سیستم می توان از لوله هایی با قطر کوچک تر استفاده کرد بدون اینکه خللی در عملکرد آن ایجاد شود، زیرا ضریب زبری (ضریب هزن-ویلیامز) لوله 150 است. هرچه این ضریب بالاتر باشد لوله زبرتر است اما جریان کمتر محدود می شود.

اسپرینکلر غیر متالیک در بسیاری از کشورهای خاورمیانه تایید شده است. اولین نسخه کتاب نارنجی سیستم حفاظت حریق این شرکت (راهنمای سیستم اسپرینکلر حریق) نیز از طریق سایت blazemaster قابل دانلود است.

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی ( اینستا ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا با آیدی @iranalarm ) آخرین اخبار ، تکنولوژی ها ، محصولات جدید شرکت های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *