بازدید 89
0

بازار سیستم های حفاظت حریق (FPS) تا 2020 به ارزش 79.18 میلیارد دلار دست می یابد

 

طبق گزارش بازار جدید «بازار سیستم های حفاظت حریق به تفکیک تکنولوژی (فعال و منفعل)، محصولات (حسگرهای آتش، اسپرینکلرها، کپسول های آتش نشانی، هشدارها)، خدمات، صنعت (نفت، گاز و معدن، تولید) و جغرافیایی در پروسه تحلیل و پیش بینی 2013 – 2020، انتظار می رود کل بازار تا 2020 به 79.18 میلیارد دلار برسد.
تکنولوژی های محافظت در برابر آتش منفعل نوظهور، رشد بازار FPS را با اجرای مقررات ایمنی بالاتر توسط دولت در مناطقی در سراسر جهان به خصوص در کشورهای اروپایی و سپس رشد در کشورهای آسیا اقیانوسیه را از پیش نشان می دهند. FPS فعال شدیدا در تمام بخش ها از جمله تولید، نفت، گاز و معدن و سایر مواردی که شدیدا توسط حسگرهای آتش، اسپرینکلرها و کپسول های آتش نشانی پشتیبانی می شوند، به کار گرفته می شود. نتایج تحلیل آتش FPS با استفاده با نرخ بالایی در حال رشد هستند و از نرم افزار تصویر و شبیه سازی برای تحلیل سیستم های محافظت در برابر آتش مورد استفاده در صنایع متعدد نفع می برند.
بازار جهانی FPS مطمئنا یک بازار بخش بندی شده با مهره های محلی غالب بر بازار است زیرا فرایند FPS استفاده ای در این زمینه های عمده پیدا کرده است – کالاهای مصرفی و خرده فروشی؛ انرژی و برق؛ دولت؛ سلامت؛ تولید؛ نفت؛ گاز و معدن؛ حمل و نقل و تهیه و توزیع و سایر موارد. زمینه تولید پتانسیل بسیاری برای رشد بازار سیستم های حفاظت حریق فراهم می کند، به خصوص به خاطر ویژگی های پیشرفته و مناسب ارائه شده توسط تکنولوژی های FPS در ساختمان های تولیدی متفاوت. نفت، گاز و معدن زمینه اصلی مسئول تولد تجاری سیستم های حفاظت حریق در مقیاس بزرگ هستند، در حالی که کالاهای مصرفی و زمینه خرده فروشی هنوز بازار نوظهوری است که میزان زیادی از فضا را برای نفوذ تکنولوژی FPS فراهم می کند.
انتظار می رود بازار سیستم های حفاظت حریق از 33.58 میلیارد دلار در 2013، به 79.18 میلیارد دلار در 2020، با CAGR 11.53% رشد کند. بازار سیستم های محافظت در برابر آتش جهانی پتانسیل رشد سودمندی را برای شش سال آینده نشان می دهد. رشد بازار با تعهدات دولتی و حمایت سیاسی، افزایش مخارج محافظت در برابر آتش از بخش سرمایه گذاری و ابداعات تکنولوژی در تجهیز و شبکه سازی به جلو حرکت می کند. نبود جامعیت در رابط های سیستم و سرمایه گذاری ابتدایی بالاتر برای نصب سیستم های محافظت در برابر آتش، رشد جهانی سیستم های محافظت در برابر آتش را محدود می کند.
ابداعات در شبکه های سنسور بی سیم، افزایش استانداردهای تنظیمی و قانونی و راه حل های HMI بهبود یافته، فرصت های بزرگی برای رشد بالاتر بازار FPS هستند. راه حل های پیشرفته برای محافظت در برابر آتش توسط دولت چالشی است که باید برای FPS در بازار با آن مواجه شد.

منبع:www.fssa.net

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *