تصویر پیدا نشد !
بازدید 247
0

تحصیل در رشته “ایمنی و آتش‌نشانی” برای اولین بار در ایران

رشته “ایمنی و آتش‌نشانی” برای نخستین بار در شهر تهران با همکاری آموزش و پرورش و سازمان آتش نشانی به‌صورت برون‌سپاری در هنرستان کاردانش غیاثی فعالیت خود را آغاز کرد.
ابراهیمی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 18 در دیدار با مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران ضمن درخواست برای گسترش همکاری بیشتر در راستای آموزش به دانش‌آموزان افزود: با مهارت‌آموزی و توسعه رشته “ایمنی و آتش‌نشانی” ضمن بالا بردن سطح آگاهی عموم مردم نسبت به مسائل ایمنی‌، می‌توان افرادی را به‌عنوان آتش‌نشان در آینده به جامعه تحویل داد و به خود‌اشتغالی نیز کمک کرد‌.
در این دیدار، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران درباره ویژگی های یک آتش‌نشان گفت: علاقه به مردم و نجات آنها از خطرات‌، استقامت و توان بدنی بالا همراه با داشتن سلامت روانی‌، توانایی عکس‌العمل سریع و حفظ آرامش در شرایط خطرناک، شجاعت و خود‌انضباطی‌، دقت و ارتباطات خوب‌، مهارت کار تیمی و اعتماد به‌نفس بالا، داشتن ابتکار و توان تصمیم‌گیری در رویارویی با شرایط بسیار متغیر و مهارت‌های خوب عملی در استفاده از ابزار و تجهیزات از مهمترین ویژگیهایی است که یک فرد آتش‌نشان باید با آموزشهای صحیح و مرحله‌ای به آن برسد‌. منبع:‌tasnimnews.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *