بازدید 74
0

تحلیل و پیش بینی بازار جهانی سنسورها و آشکارسازهای حریق تا 2019

برآورد شده است، بازار جهانی سنسورها و آشکارسازهای حریق (آشکارسازهای دود، شعله، حرارتی) در طول دوره پیش‌بینی 2014 تا 2019،‌ شاهد نرخ رشد مرکب سالانه(CAGR) 10.8٪ باشند. افزایش مقررات ایمنی توسط دولت در مناطق مختلف سراسر جهان، به خصوص در مناطق اروپا و آسیا و اقیانوس آرام به رشد بازار جهانی سنسور و آشکارساز حریق کمک می‌کند. سنسور و یا دتکتور حریق برای تشخیص اولیه شعله، یا دود طراحی شده است. پاسخ‌ها به شعله ی شناسایی شده و به سیستم نصب شده بستگی دارد. رایج‌ترین پاسخ‌ها صدای هشداردهنده و سپس سیستم اطفای حریق را فعال و یا خط سوخت را غیرفعال می کند.
سنسور و آشکارسازهای آتش در حال حاضر به شکل فوق العاده‌ای در حوزه‌هایی چون تولید، نفت و گاز، معدن، حمل و نقل و تدارکات پیاده‌سازی شده‌اند. در سال 2014، بازار جهانی سنسورها و آشکارسازهای آتش تحت سلطه سیستم‌های امنیتی بوش، شرکت بین‌المللی TYCO، شرکت‌هایHalma ، Honeywell و شرکت فناوری متحده (UTC) قرار داشت. سیستم‌های امنیتی بوش، بازار جهانی سنسور و آشکارساز را با معرفی محصولات نوآورانه‌تر در بازار رهبری می‌کرد. شرکت‌هایی که نقشی کلیدی در بازار جهانی سنسورها و آشکارسازهای حریق بازی می کنند، بر روی گسترش حضور خود در بازارهای نوظهور آسیا، آفریقای جنوبی، آمریکا، شرق اروپا، و آفریقا متمرکز شده‌اند. به منظور حفظ حضور بلند مدت و پایدار در بازار جهانی سنسورها و آشکارسازهای حریق، این شرکت‌ها به گسترش امکانات جدید و فعالیت‌های تحقیق و توسعه به عنوان استراتژی‌های کلیدی کسب و کارشان روی آورده‌اند.
بازارهای جهانی سنسورها و آشکارسازهای آتش، طبق رده‌های صنعتی شامل بخش های‌ دانشگاهی و نهادی،BFSI، کالاهای مصرفی و خرده فروشی، انرژی و قدرت، دولت، مراقبت‌های بهداشتی، ساخت و تولید، نفت و گاز و معدن، حمل و نقل و تدارکات، سایر رده‌های صنعتی می باشد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *