رونمایی از جدیدترین ردیاب چند سنسور با موتور فیوژن توکار
بازدید 476
0

جدیدترین ردیاب چند سنسور با موتور فیوژن توکار رونمایی شد (فیلم)

ردیاب چند سنسور Senstar Multisensor با موتور فیوژن توکار

سناتور، تولیدکننده راهکارهای مدیریت اطلاعات و حسگرها برای حفاظت از زیرساخت ها و سایت های ویژه، دو هفته پیش از جدیدترین ردیاب Senstar Multisensor در نمایشگاه GSX دالاس رونمایی کرد.

رونمایی از جدیدترین ردیاب چند سنسور با موتور فیوژن توکار

سیستم ردیابی و اعلام سرقت مبتنی بر هوش مصنوعی مالتی سنسور سنستار، شامل یک رادار برد کوتاه، سنسورهای حرکتی (PIR) دوتایی چپ و راست، شتاب سنج، سنسورهای تصویر 180 درجه همراه با قابلیت تحلیل تصاویر و سنسورهای لرزشی فرکانس بالا (امواج پر بسامد) برای دریافت داده های کامل از محدوده تحت پوشش می باشد. علاوه بر این ها، از یک موتور فیوژن داخلی برای ترکیب داده های این چند سنسور با تکنولوژی های مختلف، برخوردار است.

جدیدترین ردیاب از تکنولوژی اندازه گیری PD (بررسی آماری احتمال وقوع حادثه) نیز برخوردارست که باعث می شود برخلاف سنسورهای رایج، تقریبا 100% آلارم های خطا و کاذب را حذف کند. همچنین هنگام وقوع یک حادثه با ردیابی دقیق لوکیشن بصورت زنده، اطلاعات دقیقی در اختیار تیم نگهبانی و حراست جهت اتخاذ بهترین تصمیم و اقدام بهینه قرار می دهد.

رونمایی از جدیدترین ردیاب چند سنسور با موتور فیوژن توکار

سنستار اطلاعات دقیقی از محل حادثه ارائه می دهد

سنسورهای حفاظت پیرامونی رایج برروی ردیابی حادثه فیزیکی خاص تمرکز می کنند و موقعیتی که حادثه در آن رخ داده است را در نظر نمی گیرند. اما مالتی سنسور سنستار همزمان با ردیابی و آلارم، اطلاعات کامل و دقیقی از موقعیت و شرایط آن محدوده نیز ارائه می دهد.

این محصول بی نظیر و خط شکن برای نظارت و کنترل از راه دور و نزدیک مراکز و سایت های مهم و بحرانی همچون نیروگاه، بندرگاه، پالایشگاه، فرودگاه، مراکز نظامی و سایت های خاص بزرگ و کوچک و… مناسب است.

 

 

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی (اینستا، تلگرام ، ایتا ، روبیکا با آیدی @iranalarm  و یا @iranalarmgroup ) آخرین اخبار ، تکنولوژی ها ، محصولات جدید شرکت های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *