بازدید 76
0

دمایی که پوشش های فلزی در آن تست می شوند، 100 درجه خنک تر از شرایط دنیای واقعی است!

 

پس ازحادثه برج گرنفل طی تحقیقی، اتحایه بیمه گران انگلیس (ABI) دریافت که روکش های فلزی استاندارد بازار با توجه به آنچه در واقعیت رخ می دهد ایمنی لازم را ندارد.
پس از آن که ABI دریافت که آتش سوزی های واقعی دمایی 100 درجه بالاتر از آتش محیط آزمون های ایمنی روکش فلزی دارند، اتحادیه محافظت در برابر آتش (FPA) هشدار داد که روش های آزمون فعلی نیاز به بررسی فوری دارند.
آزمایش ها همچنین آشکار کردند که آتش سوزی های ساختمانی در دنیای واقعی می توانند نسبت به آن هایی که در شرایط آزمایشگاهی ایجاد می شوند، سریع تر گسترش یابند و بیش تر دوام بیاورند.
Jonathan O’Neill، مدیر عامل FPA گفت: «نتایج این تحقیق مهم موجب نگرانی در بخش آتش نشانی شد که استانداردهای آزمایش پوشش کنونی نیاز به یک تجدید نظر فوری دارند تا تضمین کند که شرایطی که این روکش ها در آن تست می شوند، دقیقا بازتاب کننده شرایط خطر حریق در دنیای واقعی باشد.»
او ادامه داد: «ما به BSI (موسسه استاندارد های بریتانیا) اصرار می کنیم که فورا گروه مسئول این استاندارد را دوباره دور هم جمع کند تا نتایج این تحقیق را در نظر داشته باشند و در صورت نیاز استاندارد را تغییر دهند.»
بررسی ها آشکار کردند که تست های آتش سوزی تنها شامل چوب می شوند، در حالیکه محیط های ساخته شده مدرن شامل مقادیر زیاد پلاستیک می شوند و پلاستیک ها دمای آتش را به مراتب بالاتر می برند. این باور وجود دارد که حدود 20 درصد مواد تشکیل شده در آتش های بزرگ، پلاستیک هستند.
همچنین گاهی اوقات یک واحد بسته کوچک ازین روکشها مورد آزمایش قرار می گیرند در صورتی که آن ها اغلب ناحیه وسیع تری را در زمانی که در ساختمان ها قرار می گیرند، پوشش می دهند و این خود در گسترش و افزایش دمای حریق موثر است..
و در آخر، مواد در شرایط سالم مورد آزمایش قرار می گیرند در حالی که در حین نصب آن ها می توانند برای لوله های آب یا کانال های هوا سوراخ شده باشند.
تحقیق در مقررات ساختمان آغاز شده در Grenfell برای مرور به Dame Judith Hackitt داده شده است.
منبع: www.ifsecglobal.com

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *