دوربین مداربسته استارلایت بوش
بازدید 84
0

دوربین مداربسته استارلایت بوش با هوش‌مصنوعی توکار

دوربین مداربسته استارلایت بوش با هوش‌مصنوعی توکار

بوش دوربین مداربسته استارلایت  شبکه Autodome استارلایت 5100i را با کیفیت تصویر پیشرفته و هوش‌مصنوعی توکار معرفی کرد تا به اپراتورها کمک کند قبل از وقوع رخداد، واکنش لازم را نشان دهند.
این دوربین برای محیط بیرون که نور در آن متغیر است طراحی شده و با سنسور ۱/۲ اینچی تصویری با رزولوشن ۴مگاپیکسل و زوم اپتیکال ۲۰ برابر ارائه می‌دهد تا براحتی بتوان اشیا و انسان ها را تا فاصله ۱۶۷۶ متری تشخیص داد.
با تکنولوژی HDR-X و استارلایت، دوربین تصاویری با کیفیت بینظیر حتی در نور کم مثل هنگام غروب می‌دهد.
محفظه دوربین ضد آب و ضد ضربه است و برای نظارت شهری مطلوب است.

هوش مصنوعی توکار آن مثل تحلیل تصاویر ویدیویی، از متا دیتا استفاده می‌کند و دوربین‌ها را قادر می‌سازد که وضعیت محیط را و آنچه قرارست رخ دهد، براحتی تشخیص و واکنش دهند.
با توجه به اینکه شرایط محیطی در فضای باز متغیر است، لازم است تصاویر زنده در هر شرایطی به بهترین نحو گرفته شود. دوربین مداربسته جدید بوش با تحلیل ویدیویی توکار از عهده اینکار برآمده و به اپراتور در تشخیص زودهنگام تهدیدها و پیش‌بینی قبل از وقوع حادثه کمک می‌کند. مثلا در کنترل ترافیک ناگهانی در یک نقطه، تشخیص ماشینی که خلاف جهت رانندگی می‌کند، تشخیص سریعتر و هوشمند تر جاهای خالی پارکینگ، تعداد افرادی که به یک جا وارد می‌شوند، تشخیص رفتار، کنترل تردد و دسترسی به بخش‌های مختلف یه ساختمان، و …

قابلیت منحصربفرد جدید این دوربین، سنسور ۱/۲ اینچی آنست که رزولوشن ۴ مگاپیکسلی و زوم اپتیکال ۲۰ برابری را به خصوص برای فضای بیرونی به ارمغان می آورد.

تکنولوژی استارلایت وقتی نور بسیار کم و در حد صفر است، کمک می‌کند تصاویر رنگی با جزئیات گرفته شود و برای نظارت شهری، مثلا برای تشخیص دقیق‌تر پیاده ها هنگام شب بسیار مناسب است.
تکنولوژی HDR-X سایه ها را حذف می‌کند و حتی نوردهی ناگهانی را با رنج داینامیک ۱۳۳ دسی‌بل متعادل می‌کند. به این ترتیب، اپراتورها می‌توانند سریع و دقیق یک شخص یا شی در حال حرکت را از فاصله ۱۶۷۶ متری پیدا کنند.

این دوربین استارلایت هوشمند برای شهر هوشمند، کنترل استادیوم و اماکن وسیع ورزشی تفریحی، تجاری، فرودگا‌ه‌ها، بندرگاه‌ها و … بسیار مطلوب و کارا است.

موتور جستجوی صنعت : www.kalasec.ir

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *