بازدید 58
0

دوربین مداربسته Dahua امنیت بانک مرکزی آسیا را افزایش می دهد

دوربین مداربسته Dahua، اخیرا سیستم امنیتی بانک مرکزی آسیا را ارتقا داده است.

بانک مرکزی آسیا (BCA) یک بانک اندونزیایی است که در 10 آگوست 1955 بنیان گذاشته شد. این بانک برای سال ها خدمات مالی را برای گروه های مختلف انجام می داد. BCA یکی از بزرگترین بانک های خصوصی اندونزی است و سیستم های ATM این بانک در هر نقطه ای از شهر های اندونزی مانند جاکارتا، بالی و Bandung مشاهده می شود. با گسترش بانک و افزایش نیاز های امنیتی این بانک، این بانک تصمیم گرفت سیستم های امنیتی ATM هایش را ارتقا دهد.
بانک مرکزی آسیا تعداد زیادی از انواع مختلف ATM را در سراسر کشور قرار داده است که 3 نوع مختلف دارند: ATM های چند کاربردی، ATM های غیر نقدی و ATM های نقدی. مانند تمام بانک ها در سراسر جهان این بانک به دنبال تبهکاری و سرقت های احتمالی است که می تواند در مورد ATM ها اتفاق بیفتد. اما برخلاف بانک های داخلی از یک دی وی آر برای مونیتور کردن ماشین های ATM در زمان واحد استفاده می کند و از RS232 برای انتقال اطلاعات استفاده می کند.
تمامی این احتمالات می تواند با تغییرات کوچکی توسط DVR0404AS-VD پاسخ گفته شوند. دوربین های گنبدی 4 کاناله تصویری و 4 کاناله صوتی 4CH 960H 2HDD از فول کانال در 960H بهره می گیرد. این دی وی آر قادر است تا فیلم های هموار و نرم را تامین کند و پورت TS232 می تواند به کیبورد متصل شود تا کنترل مرکزی را درک کند.

این دستگاه می تواند برای اتصال به ATM و POS برای ارسال و دریافت اطلاعات کارت مورد استفاده قرار گیرد و نیز از مونیتورینگ چند شبکه ای مانند نمای وب، CMS (DSS/PSS) و DMSS که کاملا منطبق بر شرایط و نیاز های بانک مرکزی اسیا است استفاده می کند.
همانطور که می دانیم آب و هوای اندونزی که کشوری استوایی محسوب می شود در طول سال ثابت است و تغییر زیادی نمی کند، و هیچ تابستان و زمستانی در طول سال ندارد. به منظور تحمل چنین هوایی، داهوا از محصول DVR0404AS-VD استفاده کرده است. تجهیزات دیگر مورد نیاز عبارتند از محافظ قفل کامپیوتر تا مناسب این محصول باشد.
امروزه BCA به نظارت 7 روز هفته و 24 ساعته پایدار و مناسب و با کیفیت دست یافته است و توانسته محیطی امن برای مشتریان، کارکنان و دارایی ها فراهم آورد.

منبع:www.dahuasecurity.com

 

در سایت ایران آلارم و پیج اینستاگرام ایران آلارم آخرین اخبار، تکنولوژیها و محصولات جدید صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *