سریعترین کفش آتشنشانی جهان وارد بازار شد
بازدید 378
0

سریعترین کفش آتشنشانی جهان وارد بازار شد

HAIX FIRE EAGLE® 2.0 Gr. 39/6-507526-6

HAIX، متخصص جهانی تولید پاپوش، مدعیست که سریعترین کفش آتشنشانی جهان را تولید کرده است. کفش FIRE EAGLE 2.0، از طراحی به روز و خلاقانه ای با سریعترین سیستم بستن برخوردار است. سیستم RapidFit سریعترین راه برای پوشیدن چکمه در شرایط بحرانی که ثانیه ها مهم هستند، است.

به محض اینکه پا در چکمه قرار می گیرد، تنها با یک دست در چشم بهم زدنی بسته می شود. از آنجاییکه این سیستم بعد از بستن کفش، خودکار بندها را سرجایشان فیکس نگه می دارد، نیازی به تا کردن یا تو گذاشتن نیست. مهم تر از آن، گریپ ارگونومیک کاری می کند که کفش خیلی راحت و سریع بسته شود.

ویژگی منحصربفرد دیگر این کفش آتشنشانی ، وجود یک چیپ RFID در جیب مخصوص کوچک کنار آن برای مدیریت دیجیتال تجهیزات حفاظت فردی است.

همچنین پوشش قسمت انگشتان پا از ماده جدیدی که در مقابل ضربه، خراش و نفوذ مقاوم تر است ساخته شده است. بخش محافظ پاشنه و کف هم از سطحی نرم بدون هیچگونه راه نفوذی ساخته شده است که باعث می شود تمیز کردن کفش بسیار آسان شود. برای جلوگیری از نفوذ آب، خون و دیگر ترشحات بدن که حاوی میکروب و ویروس هستند، رویه کفش از لمینیت GORE-CROSSTECH ساخته شده است.

چکمه آتشنشانی FIRE EAGLE 2.0 تنها 1000 گرم وزن دارد و از چرم محکم و مقاوم گاو نر ساخته شده است. نوار شبرنگ کنار آن نیز کمک می کند تا در تاریکی و دود غلیظ هم براحتی دیده شود.

HAIX یک شرکت معتبر جهانی تولیدکننده انواع کفش و لباس تخصصی با کیفیت بالا است که محصولات آن در اروپا تولید می شود. در سال 2021 ، این کمپانی 1.6 میلیون جفت کفش تولید کرده و به گردش مالی 170 میلیون یورو دست یافته است.

منبع: www.haix.com

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی (اینستا، تلگرام، ایتا، روبیکا با آیدی @iranalarm) آخرین اخبار، تکنولوژی ها، محصولات جدید و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *