عینک ایمنی جدید
بازدید 100
0

عینک ایمنی جدید : با این تکنولوژی جدید چشم هایتان آسیب نمی بیند

با تکنولوژی جدید این عینک ایمنی چشم هایتان آسیب نمی بیند

در حوزه اچ اس ای و ایمنی کارگران ، علاوه بر محیط های صنعتی که نور آبی انواع دستگاه ها در حین کار به چشم های کارگران آسیب می زند، امروزه به دنبال استفاده زیاد از کامپیوتر، تبلت و موبایل، چشم کودکان و حتی کارمندان که ساعات طولانی در معرض نور آبی قرار دارد، نیز از صدمات غیر قابل جبران این نور در امان نیست.

در همین راستا در مبحث اچ اس ای استفاده از عینک ایمنی توصیه می شود که در اکثر موارد بخاطر عدم کیفیت و شفافیت شیشه و لنز عینک های ایمنی موجود در بازار، افراد از پوشیدن آنها سر باز می زنند. گاها شیشه برخی ازین عینک ها مانع دید دقیق می شود و علاه بر افزایش خطای کارگر یا کارمند، حتی سردرد و چشم درد نیز به دنبال خود می آورد.

اما کمپانی Bollé Safety عینک ایمنی جدیدی با تکنولوژی جدید ضد نور آبی با لنز طبی به نام ProBlu تولید کرده است. این تکنولوزی فیلتر نور آبی، پیشرفته ترین نوع آن در بازار است که برای کارگران و حتی کارمندان و کودکانی که چشم هایشان زیاد در معرض نور آبی قرار دارد، مناسب است و نه تنها نور آبی را فیلتر می کند بلکه مثل عینک طبی، به هیچ عنوان دید فرد را مختل یا تار نمی کند و چشم را خسته نمی کند.

این عینک های محافظ که در 7 مدل فریم صنعتی، 24 فریم اداری و 3 فریم برای کودکان تولید می شود، برای پیشگیری از این آسیب مفیدست.

لنز این عینک ایمنی از پلی کربناتساخته شده است، ماده ای که در عین اینکه سبک و نازک و مقاوم است، فیلتراسیون بهتری هم انجام می دهد. تکنولوژی ProBlu 420، 100% نور مضر آبی در موج 420 نانومتر و 80% نور مضر آبی در موج 445 نانومتری را جذب و فیلتر می کند. مدل کودکانه و اداری آن یک کاور آنتی رفلکس هم جهت دید بهتر دارد و مدل صنعتی کاور ضد خراش دارد.

انحنای عینک های ProBlu ، بین 4 تا 8 است، هرچه انحنای فریم بیشتر باشد، میزان فیلتراسیون آن کمتر است. مثلا انحنای 8 ، 70% و انحنای 4 ، حداکثر فیلتراسیون را انجام می دهد.

این عینک های ایمنی در اروپا بین 75 تا 150 یورو به فروش می رسد. منبع: bolle-safety

 

  در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی ( اینستا ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا با آیدی @iranalarm ) آخرین اخبار ، تکنولوژی ها ، محصولات جدید و رویداد های صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *