کارت حافظه دوربین مداربسته
بازدید 92
0

کارت حافظه دوربین 1.5 ترابایتی، مخصوص صنعت دوربین مداربسته طراحی شد

کارت حافظه 1.5 ترابایتی ! دیگه چیزی هست ذخیره نشه؟

کمپانی Micron با بالاترین ظرفیت رم microSD به استقبال صنعت دوربین مداربسته می رود.

پرظرفیت ترین کارت حافظه میکرو اس دی ، i400 با ظرفیت 1.5 ترابایت برای سیستم های امنیتی ویدیویی با اولین NAND 3 بعدی 176 لایه ای (نسل جدید حافظه های ذخیره سازی) جهان طراحی شد.

با توجه به تکنولوژی 5G و هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در اج (ذخیره سازی در همان نقطه تصویربرداری)، جهان در حال تجربه رویارویی با سیل عظیمی از تجهیزات پیشرفته جدید در زمینه خودروی هوشمند، نظارت ویدیویی، کارخانه جات هوشمند، زیرساخت های انرژی، ربات ها، حمل و نقل هوشمند صنعتی؛ درمان هوشمند و … است.

ABI براورد کرده است تا سال 2026 بیش از 25 میلیارد تجهیزات IoT متصل داشته باشیم، که هرکدام حجم عظیمی از داده های مهمی را تولید خواهند کرد. جهت کنترل لحظه ای و سریعتر، لازم است این داده ها در اج (همان جا که تولید شدند)، ذخیره، مدیریت و تحلیل شوند. به این ترتیب به حافظه ای صنعتی با ظرفیت بالا و پردازش قوی همچنین مقاوم در برابر هر شرایط آب وهوایی و لرزش و … نیاز داریم.

کارت حافظه میکرو اس دی جدید میکرون با نام i400 برای نظارت و حفاظت ویدیویی تحت هوش مصنوعی این نیاز را براورده می کند. از طرفی با توجه به فراگیر شدن نظارت ویدیویی لحظه ای و آنلاین، پیش بینی شده است بازار پروتکل اینترنتی نظارت ویدیویی و VSaaS تا سال 2030 به ارزش 83 میلیارد دلار برسد.

سیستم های دوربین مداربسته ، خانه هوشمند، دوربین های بدنی پلیس و دوربین های هوشمند AI همه به ذخیره حجم وسیعی از داده ها نیازمندند. کارت حافظه جدید میکرون با بالاترین میزان ظرفیت برای سیستم های VSaaS نیز مناسب است.

این کارت حافظه دوربین 1.5 ترابایتی می تواند تا 4 ماه یا 120 روز داده ها را در محل ذخیره کند. پس از آن کاربر می تواند انتخاب کند کدام داده را در فضای ابر ذخیره کند. به این ترتیب آپلود اطلاعات سنگین در ابر و مشکلات پهنای باند و … حذف خواهد شد.

میکرون مدعیست کارت حافظه i400 ، پنج سال بی وقفه 24 ساعته کار می کند. همچنین می تواند در هر ثانیه تا 8 تصویر ویدیویی 4K تکنولوژی هوش مصنوعی (مثل تشخیص پلاک، تشخیص چهره، تشخیص رفتار و…) را ضبط کند.

منبع: techthirsty

 

در سایت ایران آلارم و پیج اینستاگرام ایران آلارم آخرین اخبار، تکنولوژی ها و محصولات جدید صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *