بازدید 154
0

از تجهیزات حفاظت حریق ماشین آلات چطور مراقبت کنیم؟

 

از تجهیزات حفاظت حریق ماشین آلات چطور مراقبت کنیم؟

 

سیستم ویدیویی inView360 وظیفه حفاظت از وسیله نقلیه را برعهده دارد. این سیستم با 4 دوربین دو بعدی و ارائه تصاویر اچ دی زنده از دورتادور وسیله نقلیه به راننده کمک می کند تا از تجهیزات اعلام و اطفا حریق آن وسیله به طور کامل حفاظت کند. امکان اضافه کردن 1 تا 2 دوربین دیگر برای مانیتورینگ نواحی دیگر نیز وجود دارد.

 

ورژن جدید این سیستم تصاویر اچ دی 1080 پیکسلی واضح تر و شارپ تری نسبت یه مدل های قبلی ارائه می دهد. سیستم استاندارد شامل 4 دوربین می شود که تصاویر 2 بعدی از دورتادور وسیله نقلیه از زاویه بالا می گیرند. 4 تصویر با هم ترکیب شده و هیچ نقطه کوری نمی ماند. امکان اضافه کردن 1 تا دوربین دیگر نیز به این سیستم وجود دارد. این سیستم یک ضبط کننده خودکار سر خود دارد. این سیستم 4 اسلات کارت حافظه با ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایت دارد. دی وی آر داخلی آن تصاویر هردوربین را جداگانه ضبط می کند و این برای امور مربوط به بیمه بسیار کارایی دارد. همچنین دی و ی آر آن یک جی پی اس، سرعت سنج توکار دارد و به دکمه آلارم اضطراری نیز مجهز است.

برای راننده قابلیت پخش تصاویر به صورت جداگانه و همچنین یک تصویر ترکیبی 360 درجه کامل نیز همراه با تغییر زاویه دید دوربین ها وجود دارد. منبع: www.fireresearch.com.

 

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *