برای اولین بار آیفون تصویری با قابلیت زوم خودکار چهره
بازدید 314
0

آیفون تصویری با قابلیت زوم خودکار چهره برای اولین بار

2N نخستین شرکتی است که قابلیت زوم انطباقی برروی چهره را به اینترکام ویدیویی خود جهت داشتن تصاویر واضح تر از افراد اضافه کرد.

این قابلیت در دوربین 5 مگاپیکسلی اینترکام مدل 2N® IP Style  قرار دارد که پس از تشخیص چهره در قاب تصویر دوربین برروی آن زوم می کند تا کاربر بتواند چهره فرد پشت آیفون تصویری را برروی دستگاه یا گوشی هوشمندش به راحتی ببیند.

اگر تعداد افراد پشت آیفون بیشتر باشد ،اینترکام ویدیویی زوم اوت می کند تا همه چهره ها در قاب تصویر باشد.    

چنانچه لنز دوربین آیفون تصویری واید باشد تاثیر این قابلیت بیشتر به چشم می آید. زیرا با توجه به اینکه دوربین واید تصویر کاملی از ناحیه ورودی می دهد، تصویر چهره که مهمترین آیتم است نسبت به کل تصویر کوچک است و تشخیص چهره را سخت می کند. اما با این ویژگی جدید این مشکل برطرف می شود. وقتی دو نفر در قاب تصویر باشند، اینترکام میدان دیدش را بصورت خودکار روی هردو تنظیم می کند و اگر تعداد افراد بیشتر باشد یا فردی به سمت عقب حرکت کند، زوم اوت می کند تا همه چهره ها کامل در تصویر باشند. امکان زوم دستی و یا زوم چندبرابر توسط کاربر نیز وجود دارد.

امکان نمایش تصویر، زوم و بطور کلی کار با اینترکام از راه دور از طریق اپلیکیشن برروی گوی هوشمند نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است قابلیت زوم چهره همان تکنولوژی تشخیص چهره نیست، این تکنولوژی فقط چهره را تشخیص می دهد و آن را ذخیره نمی کند، بنابراین نگرانی بابت قوانین دولت ها در مورد داده های بیومتریکی نیست. حفاظت از داده های شخصی در اکسس کنترل های بیومتریک یک چالش محسوب می شود که شامل این دستگاه با این قابلیت نمی شود. منبع: 2n.com

 

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی ( اینستا ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا با آیدی @iranalarm ) آخرین اخبار ، تکنولوژی ها ، محصولات جدید شرکت های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *