پوشش ضد حریق جدید زمان تخلیه ساختمان در آتشسوزی افزایش می دهد
بازدید 128
0

پوشش ضد حریق جدید زمان تخلیه ساختمان در آتشسوزی افزایش می دهد

تیر آهن یا تیر فولاد ساختمان نقش حیاتی در معماری های مدرن دارد و حفاظت از آنها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در همین راستا، شرکت PPG از نوآوری جدید خود، پوشش ضد حریق PPG STEELGUARD® 951 رونمایی کرد.

این پوشش ضد حریق اپوکسی متورم شونده منحصربفرد برای معماری های مدرن فولادی طراحی شده است و تا 3 ساعت از سازه در برابر آتش حفاظت سلولزی به عمل می آورد.

یک لایه پوشش ضد حریق ، تنها 3500 میکرون ضخامت دارد

در زمان آتشسوزی، این کاور از یک غشا نازک و سبک، به یک لایه فومی شکل ضخیم برای عایق بندی فولاد تبدیل می شود و از استحکام سازه در برابر حرارت محافظت می کند تا ساکنین و ترددکنندگان زمان لازم برای فرار کردن را داشته باشند و ساختمان تا جای ممکن کمترین آسیب را ببیند.

علاوه بر این، پوشش Steelguard 951 یک محافظ کم نظیر در برابر پوسیدگی و خوردگی در خورنده ترین محیط ها با آب و هوای مرطوب و یا محیط های خاص که میزان زنگ زدگی و واکنش های شیمیایی بالایی دارد (طبق استاندارد ISO 12944 C5)، است. همچنین نیاز به روکش رویی (تاپ کت) ندارد و این ویژگی هم زمان و هم هزینه اجرای پوشش ضدحریق را کاهش می دهد.

جالب است بدانید، یک لایه پوشش ضد حریق، تنها 3500 میکرون ضخامت دارد و به سرعت خشک می شود.

این محصول با تکنولوژی اپوکسی منعطف PPG ساخته شده که مقاومت در برابرحرارت آتش را تداوم می بخشد و طوری از مایملک محافظت می کند که احتمال ترک خوردن آنها حین جابجایی و انتقال بسیار کاهش می یابد. این میزان مقاومت براساس شرایط تمام استانداردها مطرح بین المللی و ملی آتش و خوردگی همچون  EN 13381-8، BS 476 ،  ISO 12944، GB 51249 و GB14907 مورد تست قرار گرفته است.                 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می توانید به سایت  www.ppg.com مراجعه نمایید.

 

در سایت ایران آلارم ، اپلیکیشن ایران آلارم  و شبکه های اجتماعی ( اینستا ، تلگرام ، ایتا ، روبیکا با آیدی @iranalarm ) آخرین اخبار ، تکنولوژی ها ، محصولات جدید شرکت های خارجی و تولیدکنندگان ایرانی و رویدادهای صنعت تجهیزات ایمنی و حفاظتی را دنبال کنید .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

ایران آلارم

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *